וואלב משיקה את עדכון ה"תגלית" לסטים

Steam-Discovery

וואלב שחררה לעולם את העדכון החדש שלה לסטים שנקרא "תגלית". כל מה שאתם צריכים לדעת על Steam Discovery

כמות הכותרים ההולכת וגדלה בסטים מצד אחד חשפה אותנו למרחב מגוון יותר של משחקים אבל מצד שני נהיה קשה וקשה יותר לחפש משחקים. חיפוש משחקים בסטים היה במקום חוויה מהנה וקלילה שבה אתה מחפש משחקים להנאתך בצורה נוחה, הייתה חוויה לא מהנה וקשה. כלי החיפוש שניתנו לך בתכנה הפכו מציאת משחק לחוויה מעצבנת לחלוטין במידה והמשחק שאתה מחפש הוא לא בהכרח המשחק הפופולרי ביותר בסטים או החדש ביותר. העדכון החדש לסטים תחת שם הכינוי "תגלית" נועד לפתור בעיה זו העדכון מציע לך, הצרכן כלים רבים ומגוונים יותר מאי פעם בכדי שתוכל למצוא את המשחק המיועד החבוי לו בסטים תחת מעטה של אלפי כותרי משחק שונים.

עמוד הבית

ברגע שתכנסו לעמוד הבית של סטים אתם תדעו שנכנסתם לסטים חדש ועדכני, סטים טוב יותר ומשופר. מהיום בעמוד הבית תוכלו להתאים אישית את רוב הדברים החל מהדברים שיופיעו לכם במסך הראשי של החנות ועד הכותרים אשר יופיעו לכם בכרטיסיות מתחת. בנוסף לכך מעכשיו יש גישה קלה יותר ונוחה יותר לקטגוריות שונות של משחקים ואופציה חדשה שנוספה מציגה לך תגיות של סוגי משחקים מומלצים למענך מסטים ע"פ משחקים ששיחקת.

 

אוספי תגליות

אוסף התגלית זוהי תוספת חדשה לסטים שמאפשרת לך למצוא משחקים בחנות בצורה חדשה ומרעננת. אוסף התגלית משתנה בכל פעם שאתה מתחבר לסטים ו/או הגעת לסיום אוסף אחד ובחרת שסטים תייצר לך חדש. אוסף התגלית בעצם הנו אוסף של 12 משחקים שהחנות חושבת שתמצא אותם אטרקטיביים, החנות מרכיבה את האוסף הזה ממשחקים פופולריים, חדשים, רבי-מכר או משחקים שדומים למשחקים אחרים שאתה בעלים שלהם בסטים. לכל המשחק המופיע לך באוסף נתונות לך שלוש אפשרויות : הוסף לרשימת המשאלות, עקוב או לא מעוניין. במידה ותבחר להוסיף לרשימת המשאלות המשחק יתווסף לרשימת המשאלות שלך, במידה ותבחר לעקוב הכרזות וחדשות שונות שקשורות למשחק הזה יופיעו ברשימת העדכונים והחדשות שלך בסטים ובמידה שתבחר לא מעוניין אתה מצהיר לחנות שאינך מעוניין במשחק זה והוא אינו יופיע בהמלצות למענך או בצורה כלשהי בחנות אלא אם כן הוא יופיע תחת משחקים חדשים/פופולריים. כל משחק שאי פעם הופיע לך באוסף או שהוא בספרייה שלך או שהוא ברשימת המשאלות שלך לא יופיע בשום אוסף חדש שייווצר למענך.
Steam-Discovery-Queue-Item

אוצרי סטים

אוצר סטים הוא אדם/קבוצה/ארגון אשר מבקר משחקים ומוסר המלצות, על מנת להיות אצר סטים עליך להמליץ על לפחות עשרה משחקים בחנות. אופציה זאת מאפשרת לך לעקוב אחר האנשים/הקבוצות/הארגונים שדעותיהם על משחקים חשובות לך ולראות את המלצותיהם ודעותיהם. בכל עמוד שכל כל אוצר תוכל לראות בריכוז את כל המלצותיו לכל משחק אשר אי פעם הומלץ על ידי אותו אוצר יחד עם כלי חיפוש שיאפשרו לך לחפש המלצות על סוג ספציפי ביותר של משחקים.

אנו ריכזנו עבורכם את כל החידושים המרכזיים בעדכון החדש של סטים, לרשימת השינויים המלאה בקרו בתחתית הדף הזה. מה אתם חושבים על העדכון החדש של סטים? ספרו לנו בתגובות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני היחיד שחושב שהצבעים החדשים נוראיים?

קצת איבדתי את הדרך שם ולא הבנתי מה רוצים ממני. הכתבה עשתה לי קצת סדר בראש. תודה!

עדכון מבורך תודה רבה על העדכון

הSTORE נראה עכשיו הרבה יותר יפה אבל הרבה יותר מסורבל ולא פשוט ונוח כמו הקודם.
נראה לי שנצטרך להתרגל!

זה דווקא הרבה יותר טוב מהקודם ,פשוט צריך להתרגל.
רק חבל שיש עוד כמה דפים שעדיין הם לא שינו לתצוגה החדשה.

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x