שלט ה Xbox One יגיע בנובמבר ל PC

Microsoft-Launches-Wired-Xbox-One-Controller-for-Windows

מיקרוסופט תשיק אביזרים חדשים וביניהם שלט האקסבוקס וואן שמותאם במיוחד למחשב האישי

מיקרוסופט הודיעה על כמה אביזרי חומרה חדשים שתשיק בקרוב, ואחד מהם הוא בקר Xbox One למשחקי מחשב, שיאפשר לשחקני ה PC ליהנות קצת משלט הקונסולה המוצלח. הבקר הוא זהה לאותו בקר שכלול בקונסולת האקסבוקס וואן, ואף יעבוד עם הקונסולה.

כבל אקסבוקס וואן שלט למחשב

מחירו של השלט גם כן זהה למחירו של שלט הקונסולה, הוא עומד על 60 דולרים, כולל כבל USB שמאפשר את ההתחברות למחשב. בדומה לבקר האסבוקס 360 למחשב, חיבור אלחוטי צפוי להגיע לאחר השקתו.

שלט אקסבוקס וואן למחשב

למרות שבחודש יוני שחררה מיקרוסופפט דרייברים שמאפשרים לחבר את השלט של הקונסולה למחשב, גיימרים רבים חיכו לשלט ייעודי ל PC. השלט יושק בחודש נובמבר ואין לו דרישות מיוחדות מלבד מערכת הפעלה ווינדוס 7 ומעלה, כך שאם אתם עדיין מתעקשים להישאר עם WIN XP, הבקר פשוט לא יעבוד לכם.

[divider]

האביזרים האחרים שחשפה: מקלדת אוניברסלית אלחוטית לסמארטפונים (אנדרואיד ו iOS) ול PC וגם שני עכברים חדשים

Universal Mobile Keyboard microsoft

Wireless Mobile Mouse 3500 Limited Edition

mk wmm3500 stripe otherviews01

Arc Touch Bluetooth Mouse

Microsoft Arc Touch Bluetooth Mouse

 

מקור: microsoft.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
12 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

האם ניתן לחבר שלט אקסבוקס וואן לאקבוקס 360

קניתי שלט עם הקונסולה האם זה יעבוד לי במחשב עם המתאם USB שהם מוצאים או חייב לקנות את השלט החדש שהם מוצאים בשביל להשתמש בו במחשב ?

ע"פ לא מעט השוואות שראיתי בין השלט של ה-PS4 לזה של האקסבוקס, השלט של ה-PS4 זכה ליותר מחמאות כמעט בכל מדד. לי כבר יש את השלט של האקסבוס 360 ואני מאוד מרוצה ממנו, אבל אם אני יקנה שלט נוסף זה יהיה של ה-PS4.

למחשב אין שלט של סוני מקורי, אם אני לא טועה

אפשר לחבר לו כבל USB או אפילו דרך בלותות'

מה מיוחד כל כך בעכברים?

עיצוב, סטייל ו…זהו

מה ההבדל בין השלט של xbox one לבין השלט של xbox360?

יש עוד סנסורים לרטט,יותר נוח בידיים מבחינת הגימור,שינו כל מיני דברים שיהיה יותר נוח ללחוץ על כפתורים וגם שיהיה יותר נוח להחזיק אבל בגדול לא שינו הרבה.

בקיצור לא שינו כלום וזה אותו השלט כמו ל360 שעולה 60 דולר
טוב מאוד מייקרוסופט!

אני כרגע מחזיק בשני השלטים ויכול להעיד שהשלט של הXBOX ONE הוא יותר מעיצוב יפה, הוא הרבה יותר נוח בידיים, הוא יותר קל – בלי הקופסא המיותרת של הסוללות, האחיזה בסטיקים יותר טובה, הD-PAD לא בולט כמו בשלט של הXBOX 360 משהו שקצת הפריע לי, הטריגרים והכתפיים יותר נוחים וחלקים, ועוד דבר חשוב, השלט האלחוטי מתחבר למחשב בעזרת כבל מיקרו usb שזה יתרון גדול על השלט האלחוטי של הX360, שינו את השלט לא מעט, ולמי שיכול להשיג את השלט החדש מבלי לוותר על דברים אחרים כמו משחקים, מאוד מומלץ.

יש לי שלט של xbox360 ל-PC, מה ההבדל בינו לבין השלט של xbox one ?
האם שווה לקנות אותו?