FIFA 15: מי השחקן המהיר בעולם?

fifa-15-ratings-top-20-fastest players

בנסגרת חשיפת הנתונים הסטטיסטיים של המשחק הבא בסדרת פיפא, הפעם EA Sports חושפת את 20 השחקנים המהירים במשחק. איזה מקום רונלדו? בייל? רובן?

חשבתם שרובן או בייל יקחו השנה את המקום הראשון במצעד 20 השחקנים המהירים בעולם, על פי פיפא 15? הם אמנם ברשימה, אבל לא במקום הראשון.

בהנחה שמעולם לא שיחקתם פיפא, ספק רב אם הייתם מכירים את השחקן שנבחר (שוב) למהיר בעולם, ושמגיע מהקבוצה שעלתה רק לפני שנתיים לבונדסליגה, מאטיס בולי, שחקנה של פורטונה דיסלדורף.

פיפא השחקן המהיר בעולם

סילון אחר, מליגה אחרת, הוא ת'יאו ג'יימס וולקוט, קיצוני ימני בקבוצת ארסנל שתופס כאן את המקום השני. וולקוט ירש לפני חמש שנים את חולצה מספר 14, שקודם לכן הייתה שייכת לתיירי הנרי.

fifa player ratings fastest02

במקום השלישי נמצא שחקנה הצרפתי של פארמה האיטלקית, ג'ונתן ביאביאני, שידוע במהירות הפריצה הפנומנלית שלו

fifa player ratings fastest03

במקום הרביעי נמצא שחקן שהגשים חלום גדול כשכבש שלושער במשחק הליגה הראשון שלו (בונדסליגה), פייר אמריק אובמיאנג.

מקום 5 שייך לדומיניק אודורו מהליגה הקנדית, שחקנה הותיק של טורונטו. החלוץ הגנאי היה בישראל ב 2011, במבחנים לקבוצת הכדורגל מכבי חיפה

fifa player ratings fastest05

ובמקום ה 6 נמצא השחקן שעלה לריאל מדריד 100 מיליון יורו, גארת' בייל. השער הכי מפורסם שלו, וזה שהצליח להשתיק לא מעט מבקרים על הסכום האדיר ששולם בגינו של הוולשי, היה בגמר הגביע עונה שעברה נגד ברצלונה, שער שהחל בדהרה מדהימה של בייל מחצי המגרש ועד לגול שהכריע את המפגש הלוהט.

fifa player ratings fastest06

את המקום השביעי תופס סדריק מבוואטי, ששיחק עונה שעברה בבטיס הספרדית והשנה משחק באוסאסונה. סרחיו ראמוס עדייןן לא שכח את השער שלו במחזור הראשון בעונה שעברה.

fifa player ratings fastest07

במקום השמיני, שחקן מהליגה בערב הסעודית, פהאד אל-מואלד, ובמקום התשיעי קקוטה מאנה, שחקנה של וואנקובר, קנדה. את המקום העשירי חותם שחקנה של ארסנל, ריו מיאצי'.

הכוכבים הגדולים והמהירים

שלושה שחקנים שדירוג הפיפא שלהם הוא מעל 90, נמצאים בעשירייה השניה ברשימת השחקנים המהירים ביותר. הראשון מביניהם הוא הסילון ההולנדי אריאן רובן, קשרה של קבוצת באיירן מינכן ונבחרת הולנד, שהגיע למקום ה 12 ברשימה:

fifa player ratings fastest12

כריסטיאנו רונלדו, חלוצה הבלתי נלאה של אלופת אירופה ריאל מדריד, שמדורג כשחקן מספר 2 בפיפא החדש, אחרי מסי, לא יתנחם בעובדה שהוא הקדים אותו ברשימת השחקנים המהירים והגיע למקום ה 14, מסי במקום ה 18.

שחקנים מהירים פיפא רונלדו

שחקנים מהירים פיפא ליונל מסי

הדמו למשחק פיפ"א 15 שוחרר בשבוע שעבר והוא זמין לאקסבוקס, לפלייסטיישן ולמחשב האישי. דרישות מערכת כאן.

FIFA 15 ישוחרר בישראל ב-26 בספטמבר עבור ה-PS4, Xbox One, Playstation 3, Xbox 360, Wii U, PS Vita, 3DS ו-PC

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

רונלדו

פעם ראשונה שהייתי אומר שEEA עשו משהו מאוזן כאילו נכון .
לא שמו את מסי ראשון