Xbox One הושקה רשמית בישראל

xbox-one-בישראל-השקה-רשמית

הקונסולה החדשה מבית מיקרוסופט, אקסבוקס וואן עושה עלייה רשמית לישראל. למה לצפות?

Xbox One , קונסולות הדור הבא (שהפך לנוכחי) של מיקרוסופט נוחתת היום בישראל באופן רשמי, אחרי שעשתה זאת בנובמבר 2013 בהשקה המקורית ב 13 מדינות אחרות בעולם.  ההשקה אשתקד עברה בשלום יחסי, למעט מספר דיווחים ראשוניים על תקלות שנפתרו, מה שלא מנעו ממנה להפוך להשקה המוצלחת ביותר בהיסטוריית Xbox, בדומה למתחרתה סוני ועוד שיאים, אך כשמדובר בסך הקונסולות שנמכרו בעולם, סוני עקפה אותה במירוץ.

קהל הצרכנים בישראל יקבל אמנם את הקונסולה באיחור של שנה, אך קרו לא מעט דברים במהלך השנה האחרונה כשהבולט שבהם הוא העובדה שחברת מיקרוסופט ההשוותה קו עם סוני והכריזה בחודש מאי על גרסה מוזלת ובסיסית ללא קינקט, מה שאיפשר לה להוזיל את הקונסולה ב 100 דולרים, וזו הקונסולה הבסיסית שמושקת בישראל.

מחירים ושירותים

הקונסולה הרשמית תימכר ברשתות הגדולות ובחנויות מובחרות והמחיר המומלץ לצרכן* לקונסולה הבסיסית (ללא קינקט 2.0) יהיה 2,299 שקל. מחיר זה כולל :

  • קונסולה בעלת 500GB דיסק קשיח
  • בקר שליטה  (נוסף יעלה 299 ש"ח)
  • אוזניית צ'אט
  • כבל HDMI
  • כבר מתח
  • עותק דיגיטלי של המשחק Forza Motorsport 5
  • עותק דיגיטלי של המשחק FIFA 15.
  • שנה אחריות ע"י מיקרוסופט

מחירה של הקונסולה עם הקינקט 2.0, שהוא חיישן התנועה החדש, נקבע על 2,799 שקל ובנוסף ל FIFA 15, יצורף עותק דיגיטלי של משחק הריקוד Dance Central, שמומלץ לשימוש עם מצלמת הקינקט.

לא ברור כרגע אלו שירותים מתוך מגוון שירותי המדיה הנכללים בארה"ב יעשו גם כן עליה, אך שירותים בסיסיים כמו שיתוף מדיה, אחסון בענן, סקייפ מובנה ועוד, יהיו חלק מהשירותים שיהיו זמינים לישראלים.

שתי הקונסולות תצענה  14 ימי נסיון בשירות בתשלום של האקסבוקס לייב, שירות הנחוץ למשחקי רשת. בתום תקופת הנסיון ניתן לרכוש מנוי חודשי או שנתי.

*המחירים עשויים להשתנות ממשווק למשווק. פיפא 15 יהיה זמין להורדה מה 24.9

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אחלה מכשיר נהנה ממנו בכל רגע אני לא מפסיק לשחק ולגלות דברים חדשים על הקונסולה אחת הקונסולות הטובות ובמקרה יש לי גם ps4 אבל לעומת הXbox השלט ממש לא נוח בps ממת מגושם ולא נוח לאחזקה גם אם יש לו את המשטח מגע עדיין לא היה לו שימוש נראה לי אני הולך למכור אותו או להביא לבן דוד כמתנה אבל שאני חושב על זה אפילו כמתנה זה אבל כי הוא יכול להנות ממשהו יותר טוב ולא לקבל כאבי ידים

הגיימפד זה ענין של הרגל.
שתף אותנו באלו משחקים אתה משחק על הקונסולה, ומה אתה מתכנן לקנות?

אני משחק בCALL OF DUTY GOOST , FROZA 5 , KINECT RIVELS , ,FIGHTER WITHIN ,BATETLEFIELD 4 , MAX: THE … ,RAYMAN DEAD RISING , LEGENDS , RYSE ,KILLER LNSTINCT , WARFRAME , ASSASSIN'S CREED IV ,WHACH DOGS , PLANTS VS ZOMBIES , NEED FOR SPEED RIVELS , TITANFALL , DISTENY
ואני מתכוון לקנות עוד ..
אגב אפשר לשחק תוך כדי שהמשחק יורד
המשחקים שאני מתכוונן לקנות הם GTA V כמובן , FIFA 15 שיחקתי בדמו שלו ממש FELL THE GAME ! , FROZA HORIZON 2 , QUANTUM BREAK HELO 5 ,

יחסית מהיר לעומת ההשקה הרשמית הקודמת חח

יפה בול כמו PS4 בהשקה רק שהקונסולה שעולה יותר מספקת יותר אצל סוני