ניחוח גורלי: הפרסומת המבריקה של מיקרוסופט

Destiny Fragrance

מיקרוסופט מפרסמת לראשונה את המשחק Destiny, אבל עושה את זה מתוחכם ואף נועז,  וזה כבר השתלם לה

כל מי שמחובר לתחום המשחקים לאחרונה, יודע שאחד מהכותרים המצופים ביותר בשנים האחרונות בז'אנר ה FPS, יושק בימים הקרובים. Destiny, הפרויקט הבא ועתיר התקציב של החברה שהביאה לעולם את סדרת משחקי היריות המצליחה, Halo, נראה כמו הגרסה המעודכנת והכי קרובה לסדרת המקור, שתשוחרר גם לפלייסטיישן.

למי ששם לב, כל פרסומת למשחק דסטני, לוותה בלוגו של פלייסטיישן 4 בסוף, והשימוש המסיבי והחוזר הזה גרם להמון אנשים לחשוב שהמשחק הזה הולך להיות בלעדי לפלייסטיישן 4. זה לא במקרה, מאחר ויש הסכם בין סוני לבאנג'י, מפתחת המשחק שבו כנראה מיקרוסופט אינה רשאית לפרסם את המשחק לקונסולה שלה, Xbox One.

destiny-עטיפה-רשמית

אז מה עושים? מיקרוסופט UK החליטה להרים את הכפפה ופרסמה באתר פיקטיבי בושם חדש מבית אקסבוקס תחת הסיסמה “The new fragrance by Xbox” כשעל הבקבוק רשום DESTINY ועל הדרך מגלים את הקלפים על השולחן:

Destiny הוא למעשה משחק יריות אפי וחדש בגוף הראשון, שנגיש ל Xbox. העניין הוא, שלא הייתה לנו רשות לפרסם את המשחק. אז אנחנו לא פרסמנו. תודה שהרחתם שמשהו קורה. עכשיו קנו את המשחק ותהפכו לאגדה.

בושם דסטני אקסבוקס

הפרסומת הזו לבושם החדש מבית אקסבוקס, יצרה את האפקט שמיקרוסופט חיפשה, ולבסוף, זה בהחלט עובד.  כולם מדברים על 'הפרסומת' המשעשעת של מיקרוסופט, ב"ניחוח גורל".

יתירה מזאת, Destiny לפתע הפך למגמה ברשת הטוויטר (מקום בו לא היה מוקדם יותר), אתרי גיימינג בכל העולם דיברו במהלך כל הסופ"ש על ה “The new fragrance by Xbox”.

מיקרוסופט נאלצה להסיר את התוכן מהאתר, אך בנוסף לפרסום באינטרנט, החטיבה של מיקרוסופט בריטניה מיהרה גם לפרסם את המודעה במדיה הכתובה, ואת זה קשה להעלים כל-כך מהר…

Destiny ישוחרר ביום שלישי הקרוב (9.9),לאקסבוקס 360/One ולפלייסטיישן 3/4.

מקור: Xbox UK

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

OH NO U DID-NOT!!

לא מוצא את זה משעשע בכלל… אז על זה הלך כל הכסף של הפיתוח? למה שפרסומת לבושם שלא קיים בשם של משחק יגרום לי לרצות לקנות אותו? נראה לי כמו watch dogs, כמון הייפ ובסוף המשחק יהיה בינוני מינוס.

קראת בכלל את הכתבה? זה מייקרוסופט יטמבל

מה זה משנה אם זה מייקרוסופט או חיתולים של פמפרס, הם מנסים לפרסם את המשחק. מה התגובה שלך בכלל קשורה למציאות או לתגובה שלזה שמעליך? מהשם שלך אני מבין שאתה פשוט פאנבוי שרץ להלחם בכל מי שמלכלך קצת על המשחק. אני ממליץ לך לנסות למצוא חיים חבר.

טמבל אני אפילו לא הולך לקנות את המשחק, זה לא העניין, העניין הוא שהפרסומת הזאת לבושם זה בשביל לקדם את המכירות של המשחק לאקסבוקס והיה אסור להם לפרסם אז הם עשו את זה בתור בושם, זה פאקינג הכל.. אז לא אין קשר לכסף של הפיתוח או לפאנבויז..

איזה נאיבי אתה, לא יאומן. אתה באמת יושב שם וחושב שלאנשי דסטיני לא היה יד בפרסום המשחק? שמייקרוסופט מטוב לבה פירסמה אותו? חשבתי לעצמי כשקראתי את זה "מי דביל מספיק בשביל להאמין שזה נעשה בלי ידיעה של מפתחי דסטיני", הנה קיבלתי את התשובה שלי, שלום לך מישהו שלא חשבתי שקיים!
בשיא הרצינות אחי, אתה עושה מעצמך צחוק כפול ומכופל כשאתה קורא לי ול"פח" טמבלים. נדבר שוב כשתסיים בית ספר יסודי ותתחבר לעולם האמיתי, נראה אם תמשיך לחשוב ככה כשתגדל ילד.

חחחחחח אני לא קשור לשיחה אבל זה קורע ואני קצת מסכים עם blat