PAX 2014: סיינטס רו 4 בדרך לדור הנוכחי

Deep Silver ו-Volition משחררים מחדש את Saints Row 4 לקונסולות הדור הנוכחי, ביחד באותו יום עם ההרחבה Gat Out of Hell. גרסת ה-PS4 וה-Xbox One יכללו את כל ה-DLC של המשחק עם עוד כמה תוספות.

Saints Row 4 מכניס את השחקנים לנעליו של נשיא ארה"ב, אבל כהונתו נגזזת בעקבות פלישת חייזרים לכדור הארץ. בשאר המשחק אתם מסתובבים בגרסת מחשב של סטילפורט, העיר מהמשחק השלישי, אוספים כוחות על ומתרוצצים כמו סופרמן ברחבי העיר.

הגרסה נקראת Saints Row IV: Re-Elected, ותביא איתה לקונסולות החדשות את כל ה-DLC, אתגרי קהילה ושיפור קל לגרפיקה.

אם זה לא מספיק לכם, תחשבו על זה: ההרחבה Gat Out of Hell תשתמש בשמירה שלכם מ-Saints Row IV שתוכלו להביא את הדמות שלכם לתוך סרטוני המשחק. מאחר ובהרחבה אתם אינכם משחקים את הגיבור של Saints Row 4 אבל הוא כן מופיע שם. ואם לא תרצו לראות גרסאות סטוק של הדמות הזו אתם צרכים להשיג את Saints Row 4 לקונסולת ה-PS4 או ה-Xbox One מאחר והוא לא הופיע עליהם עד עכשיו.

ההרחבה Gat Out of Hell ביחד עם Re-Elected תצא באותו יום: ה-27 בינואר לדור נוכחי וישן, ויעלו 30 דולר כל אחת, או 50 דולר לבאנדל של המשחק וההרחבה.

אישית אני מעדיף את Saints Row 3. אבל עדיין Saints Row 4 היה משחק מהנה ביותר. זה ההמשך לפרוטוטייפ 2 שאף פעם לא קיבלתי, ושיחקתי בו די הרבה שהוא יצא. אני יותר מעוניין בתוכן החדש Gat Out of Hell כי הוא לוקח את הסדרה למקומות קיצוניים ומטופשים יותר מבעבר. בנוסף, הבאנדל של ההרחבה והמשחק מרגישה כמו עסקה מצוינת עבור חבר'ה שלא שיחקו בעבר במשחק הרביעי או בכלל באף משחק בסדרה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אתם לא רואים את זה? באמת? אתם לא רואים כמה שהקונסולות זה כל מה שרקוב בתעשיית הגיימינג? מה מונע מסוני ומייקרוסופט לתכנן את הקונסולות שלהם שיריצו משחקים מהדור הקודם? זה פשוט מגעיל! קנית במיטב כספכם PS3, שילמתם כמות לא מבוטלת של דולרים על SR4, הלכתם והוצאתם יותר מחצי משכורת מינימום על PS4, ועכשיו אתם צריכים לשלם עוד עשרות דולרים על SR4 שוב????
גועל נפש! אתם לא רואים את זה? או שאתם כן רואים את זה ופשוט לא אכפת לכם שדופקים אתכם?

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x