קונסולת 3DS חדשה הוכרזה!

3DS

קונסולת הNEW 3DS הוכרזה על ידי נינטנדו והיא תכניס מספר שינויים למערכת

בנינטדו Nintendo 3DS Direct האחרון הכריזה נינטדו על קונסולה ניידת חדשה שעומדת להיכנס לשוק. ממבט ראשון הקונסולה נראת כמו שדרוג כפתורים קל ל-3DS "הישן" אבל ממבט קרוב יותר השדרוג ברור, גם חיצונית וגם פנימית.

חיצונית: לקונסולה יש מספר כפתורים חדשים, ZR ו-ZL מצטרפים לR ו-L שישבו עד היום מאחורה כזוג. מקדימה מעל מקשי ה-ABXY יש עוד סטיק אנלוגי שיאפשר להזזת מפות ודברים דומים ללא צורך במשחק עם העט של המסך מגע (וכך יהיה מדויק יותר).  מתחת למסך מגע מופיעה כפתור הבית לבדו ונפתר משאר הכפתורים כמו שכבר החליטו לעשות בדואל שוק החדש  ובשלט של ה-XBOX ONE . נראה שהאופציה Start פשוט כבר לא באופנה ואין אותה בקונסולות החדשות,  נינטנדו רק שחתה עם הזרם. שידרוג וויזואלי גדול בהרבה הוא השירוג למסך 3D שעד היום הייתה לו נקודה טובה אחת ומשחקים מעטים השתמשו באופציה שלו בלי שתרגיש שנהרסות לך העיניים. נינטנדו מבטיחה שהמסך החדש יהיה חלק יותר, יפה יותר וויזואלית ושה"נקודה הטובה" שבה צריך לשים את המסך מול העיניים על מנת ליראות ב-3DS תגדל.

החלק הויזואלי של ה-NEW 3DS הוא אחד שאישית אני שמח שהגיע, במקום לקנות קונסולה חדשה לגמרי רק כדי לשנות את המראה החיצוני, הפכו את החלק האחורי של ה-NEW 3DS למתחלף. זה אומר שממש כמו שאתם מחליפים הכיסוי בפאלפון שלכם, אתם יכולים לגרור את הכיסוי של ה-NEW 3DS שלכם ולהחליף אותו בחדש תוך מספר שניות. בלי לחכות שלושים יום לאיביי ולשלם על קונסולה חדשה לגמרי. זה עוד צעד בקדמה שקרה בכלל מכשירי סלולר ניידים. הידד.

בננה בננה

 

מכשיר ה-NEW 3DS גם גדול יותר מהמכשיר הישן, וזה תמיד כיף לקבל מסך גדול יותר. עם זאת מכשיר ה-XL יהיה בגודלו כמעט כמו הישן אך קל הרבה יותר במשקלו. המכשיר עכשיו לא כבד מידי למספר אנשים אבל אחרי שעה וחצי נסיעה ברכבת יש רצון להניח את הידיים לנוח, ככה שהורדת המשקל תעזור מאוד. אני אציין ששינוי מיקום כרטיס הזיכרון, שהוא מתחת לכיסויים המתחלפים ולא נשלף בצד כמו איזה דיסקט זה שינוי מבורך. המיקום החדש והפגיע של הבטרייה מאפשר לקנות בטרייה גדולה יותר וחדשה במקרה הצורך ולהחליף את הישנה, והמיקום החדש של העט עלול להיות נוח יותר או פחות, אני חושב שפחות. עוד נראה.

 

 

בפנים: נינטדו מבטיחים שהחומרה לא נשכחה. עם השדרוג ל-3D בא גם שדרוג לכל התוכנה. המכשיר יהיה חזק יותר ויוכל להוריד תוכנות ולהפעיל תוכנות מהר יותר. בין אם זה משחק או מצלמת ה-3D שדרך אגב, נשכחה מאחור ואם תישאר כמו הישנה תהיה האופציה הכי פחות משומשת על המכשיר.

התוכנה גם תוכל להשתמש בפיגרים החדשים עם טכנולוגיית הAmiibo שמאשפרת לכם "לזמן" את הדמות של הפיגר לתוך המשחקים השונים ואפילו לאמן אותם ובסוף לתת להם להביס את חבריכם הקרובים.

אז זהו, זה מה שידוע לנו על מכשיר ה-NEW 3DS, בינתיים שאנחנו מחכים להשקה, ספרו לנו מה אתם חושבים על המכשיר והאם הוא כבר קנה אתכם?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה לי שאין אפשרות להחליף עיצוב בxl החדש

תכל'ס אני לא חושב שהכתבה ממש רלוונטית לגבי הארץ,כי אם תשימו לב המכשיר לא נמכר בחנויות .חבל שככה כי אם המכשיר היה נמכר פה הוא היה יכול להצליח.

זה לא בעיה לקנות אותו בארץ אני קניתי אותו בivory

המכשיר ממש טוב הבעיה בעולם שלנו שהכל כבר סמארטפונים אני לא רואה איפה יש מקום למכשיר ): וזה ממש עצוב לי

pokemon x y

אל תדאג, בחו"ל זה ילך אחלה, בעיקר ביפן וכאלו.
אם כבר מדברים, ממש לא מזמן פורסם שבגרמניה ה-WII U היא הקונסולה הכי נמכרת מיד אחרי PS4, ככה שמעריצי נינטנדו עדיין יש, והם מחזיקים את החברה אחלה.

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x