אמזון רכשה את טוויץ' ב-970 מליון דולר

אמזון-רוכשת-את-טוויץ-amazon-twitch

ענקית הקמעונאות אמזון סוגרת את העסקה הכי גדולה שלה ב 20 שנות קיומה ורוכשת את חברת הלייבסטרים Twitch  בסכום של 970 מיליון דולר

לאחר שלא מזמן דיווחנו לכם על שמועות שמצביעות על כך שגוגל וטוויץ' סגרו על עסקה בשווי מילארד דולר, נראה כי המגעים בינה לבין ענקית האינטרנט גוגל הגיעו למבוי סתום, ואמש פורסם רשמית – אמאזון רכשה את טוויץ' תמורת 970 מליון דולר.

מנכ"ל טוויץ' מאשר כי חברת שירותי הלייבסטרימינג לגיימרים תעבור לידיה של ענקית הקמעונאות אמזון עד סוף שנת 2014, לאחר שנסגרה עסקה בין הצדדים בשווי של 970 מליון דולר. בנוסף לכך, הוסיף המנכ"ל אמט שאר:

השילוב של טוויץ' ואמאזון מאוד טוב למשתמשים שלנו מבחינת שירות לקוחות ומבחינת גיימינג. כחלק מאמאזון, נוכל לעשות אפילו יותר כעת למען הקהילה שלנו, ונוכל להוסיף עוד כלים ושירותים לטוויץ' הרבה יותר מהר ממה שיכולנו לעשות באופן עצמאי, השינוי הזה יהיה מצוין לקהילה שלנו, ויעזור לנו להרחיב את הקהילה שלנו ולהביא את טוויטץ ליותר מקומות בעולם.

מדובר בעסקה הגדולה ביותר בהיסטוריה של אמזון, שתעניק לה קרוב ל 45 מיליון משתמשים פעילים בחודש. מנכ"ל אמזון, ג'ף בזוס, העמיד את משחקי המחשב במרכז האסטרטגיה שנועדה להרחיב את שירותי הבידור של החברה.

ג'ף בזוס | צילום: אי–פי

כאמור, העסקה תושלם וטוויטץ' תעבור סופית לידי אמזון עד סוף השנה הנוכחית, מה דעתכם על העסקה? שתפו אותנו בתגובות!


[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עדיף מגוגל

למה?

גוגל הייתה הורסת את זה כמו כל דבר

כמו כל דבר? תן דוגמא למשהו שגוגל הרסה ועכשיו הוא נוראי