מיתוס: היכונו לכנס הגיימינג הישראלי הגדול של השנה!

כנס מיתוס 2014
מאורע חשוב בתולדות הגיימינג הישראלי, כנס גיימינג בארץ בסדר גודל שמעולם לא התקיים בארצנו

ביום ראשון הקקרוב, ב-17 לאוגוסט בגני התערוכה בתל אביב ייפתח כנס מיתוס לקהל הרחב למשך שלושה ימים, למגוון הרחב והמגוון של הגיימרים, לא רק לגיימרים שמשחקים במשחקי וידיאו, בכנס יוצע מגוון רחב של משחקים ממשחקי ודיאו ועד למשחקי קופסא ותפקידים.

"מיתוס נוצרה מהחלטה משותפת של שתי חברות מובילות בתחומי משחקי התפקידים, האסטרטגיה, משחקי הלוח והגיימינג להרים אירוע רב משתתפים מקצועי ומסחרי. האירוע פונה גם לקהילות הקיימות בכל תחומי העניין המעסיקים את החברות הנ"ל וגם לקהל חדש ורענן שיגיע ויכיר את התחומים. הכוונה לרכז את כל הגופים המקצועיים זה לצד זה עם הקהל הרחב וליצור מיתוס חדש.
אירוע זה מהווה למעשה צורה חדשה וגישה חדשה להנגשה של האירועים לקהל.

עדכון חשוב לאחר פרסום הכתבה בפעם הקודמת

כנס מיתוס אמנם לא סובב סביב גיימינג של משחקי וידאו כמובן שיש חלק שמקודש אליו שם, אלא הוא יותר סובב וריאציות אחרות של גיימינג כגון: משחקי לוח, משחקי תפקידים,משחקי קלפים. הוריאציות האלה הן בעצם צורות יותר ותיקות של גיימינג כלומר הן לא במחשב אבל זה לא אומר שהן שוות פחות או קלות יותר.  סוגים אלה של גיימינג הם הארדקור ומהנים בדיוק כמו שגיימינג וידאו יכול להיות. אז בבקשה מכם קוראים יקרים אל תזלזלו בדברים שאינכם ניסיתם או שיש לך ידע מספיק עליו, תודה מראש!

במהלך הכנס תוכלו אתם לא רק להשתתף בפעילויות אלא אף להעביר אותן. תוכלו לקבוע מה תעבירו, מה משך הפעילויות, לכמה אנשים ואפילו כמה ישלמו לכם בעבור הפעילות!.

איך המערכת הזו עובדת?

הכנס עובד על מודל שקיים בחלק מן כנסי הגיימינג הגדולים בעולם, לכנס יש את המטבע שלו: "מיתוס" אשר רוכשים בעלות של 10 שקלים חדשים למטבע יחיד. כל מפעיל ו/או מציג קובעים את המחיר של השתתפותכם בפעילותם ב"מיתוסים", לקראת סוף הכנס אם נותרו לכם 20 מטבעות ניתן לקבל זיכוי של 5 ש"ח למטבע.

מטבעות המיתוס

מה צפוי לנו בכנס?

בכנס יהיהו מספר אירועים מובחרים כגון :
טורניר Castle Panic
מוקדמות לאליפות אירופה במשחקי לוח
זירת קרבות

להלן רשימה של המציגים (התיאור של כל חנות לקוח ישירות מאתר הכנס אנו איננו מפרסמים אף אחד מהם, או מוטים בדעתנו) :

Blup – בדוכן זה תוכלו למצוא פוסטרים וחולצות של משחקי מחשב, צמידים, אקססוריז של מנגה ועוד…
pop D – 
תוכלו למצוא שלל תכשיטים, אקססוריז וכריות  עשויים הכל בעבודת יד המושפעים מהPop culture-בעיקר. מעצבת בהשראת פנדומים רבים: דוקטור הו ~ משחקי הכס Alice in wonderland ~ Marvel ~ DC ~ לאוהבי קלאסיקה, אנימה, פנטזיה, מדע בדיוני וכל מה שגיק-שיק.
THE GOBLIN MARKET – בדוכן זה תוכלו למצוא הדפסים של הציורים המדהימים מאת טלי רזניק, תכשיטים בהשראת סרטים וסדרות ועבודות יד שונות.
GAMER – 
בדוכן גיימר תוכלו למצוא מוצרים רבים מעולם האנימה, מנגה והגיימינג (משחקים) בין הסחורה המוצגת תוכלו למצוא כובעים\ תליונים\ פסלונים עבודת יד , פוסטרים ועוד הרבה מאוד… ניתן לעשות הזמנות אישיות ליום האירוע.
איפור אומנתי – הרמוני רוט שבתאי – 
דוכן איפור אמנותי בו תוכלו ליהנות משירותיה של הרמוני רוט שבתאי- מאפרת אמנותית מהמובילות בארץ ומנהלת בלוג האיפור "יופי של בלוג", בעלת ניסיון של למעלה מעשור. אצל הרמוני תוכלו להינות מציור פנים או גוף ממגוון אינסופי של עיצובים בהתאמה אישית, להתאפר ברמה הגבוהה ביותר לכל דמות שתעלה בדעתכם כולל עיצוב איפור לדמויות שהמצאתם, לקבל קעקוע זמני או עיטור חינה הודית אותנטית בהתאמה אישית תוך ציור ביד חופשית, להינות מתוספת שיער צבעונית או חוטים מנצנצים ולהינות משירות ייחודי לכנס מיתוס- איפור עצמי תחת הדרכתה של הרמוני תוך שימוש במוצרים משובחים.
הפונדק – הפונדק הוא האתר הותיק בישראל של משחקי תפקידים ומשחקי לוח, המכיל עושר רב של מאמרים, הורדות, סקירות ועוד שישפרו את המשחק שלכם ויגלו לכם עולמות חדשים באתר תמצאו מגוון עזרים למשחק, החל בדפי דמות, מקצועות חדשים, עצות למנחים, הרפתקאות מוכנות ועוד. בנוסף בפורומים של הפונדק יש קהילה שוקקת, כולל פורום מיוחד של חיפוש שחקנים – אם אתם רוצים להמשיך ולשחק גם בבית, וגם פורום שמוקדש למשחקים מקוונים – אותם אתם מנהלים בפורום עצמו, ודרך האינטרנט. הפונדק הוצאה לאור מתמחה בפרסום ספרי הרחבה של מבוכים ודרקונים, כולל עולם המערכה המקורי איי הסערה. בכנס מיתוס ירוצו משחקים רבים של צוות הסערה, פרוייקט המשחקים המאורגנים של איי הסערה, המתנהל באמצעות מבוכים ודרקונים. הדמויות שלכם צוברות ניסיון מהרפתקה להרפתקה, ומכנס לכנס – הצטרפו עכשיו וגלו חוויה מסעירה.
סתיו אקשן – סתיו אקשן הינו גוף חינוכי עצמאי ורב ניסיון, כותב ומפעיל תוכניות העשרה, חוגים וסדנאות בנושאים כגון כימייה חווייתית, משחקי תפקידים, קסם של סיפור ודרמה. התכנים הלימודיים הכלליים שלנו מתמקדים בהוראת מדעים וכימייה חווייתית, דרמה ומשחקי תפקידים לפיתוח יצירתיות (מבוכים ודרקונים) וכן תכניות לגיל הרך כגון סיפור ויצירה.
נבחרת ישראל לקרבות ימי הביניים – נבחרת ישראל בקרבות ימי הביניים הוקמה בשנת 2011 ומאז ייצגה אותנו בכבוד בשלוש אליפויות עולם בשם "קרב האומות" ולהשיג תוצאות מרשימות ביותר ואף לקחו את הגביע האוסטרי בתחרות של 2014 !!.
CANDY LENSES – בדוכנם תוכלו למצוא 
עדשות צבע, שרשראות, טבעות, חולצות בעיצוס אישי, אקססוריז לשיער ועוד המון דברים מגניבים :).
QUEEN M – המעצבת גדלה בבית אומנים ומגיל צעיר החלה להכין בגדים למכריה. אחרי הצבא, החלה בלימודי חוץ בשנקר, שם למדה ציור אופנה, תכשיטנות ו-QUILTING. היא למדה אח"כ תדמיתנות,  עיצוב אופנה והוראה במכללה להוראה טכנולוגית  ובמקביל רכשה תואר כמאפרת מקצועית ב"מולה סנטר".באוניברסיטת ת"א למדה שנה א' עיצוב לתיאטרון, ואחר כך התקבלה לשנה ב' באסכולה-מימד ופתחה עסק. בסה"כ 4 שנים של לימודי אופנה. בתחילת המילניום היא נחשפה דרך מכר לתלבושות פטיש. וזאת היתה אהבה ממבט ראשון. היא החלה לחקור את הנושא ועיצבה את בגדיה הראשונים דרך השראות מאתריאינטרנט, מגזינים ובהמשך מטיוליה ברחבי קמדן בלונדון ובמסיבות סאדו ברחבי העולם.
אפרת בסנדילוב – אפרת בסנדילוב נכנסה לתחום האופנה מסריגת כובעים וצעיפים. את בית העסק אפרת בסנדילוב פתחה ב2010, ומאז סיום לימודיה היא רק ממשיכה לגדול ועושה עוד ועוד בתחום.את הבדים מביאה כאשר הם בדים איכותיים ולפי טעם וסוג נידרש. התפירה נעשת בקפידה רבה בהתאם לחוקי התפירה וההוט קוטור.
טרמיר, הקסם שבמשחקי תפקידים – משחקי תפקידים פותחו במקור באוניברסיטת וושינגטון לפני מעל שלושים שנה ככלי לשימוש בפסיכולוגיה. חוץ מהיותם כלי למידה, הם תחביב כיף.  אז מה אנחנו בעצם עושים? כל שחקן בונה דמות בעולם דמיוני משותף. כאשר המנחה (המדריך) מספר מה קורה בעלילה ומאפשר לשחקנים לגלם את דמותם ולאלתר מעשיהם. דרך המשחק והכיף אנחנו מפגישים את השחקנים עם כל מיני מצבים מהחיים ונותנים להם להתמודד. למשל אם החבורה משחקת קבוצת גיבורים, העלילה יכולה לקחת אותם לאיזה מלך, שאותו הם צריכים לשכנע לתת עזרה לעירם. בצורה כזאת למשל אנחנו עובדים על כושר הביטוי ורטוריקה. אם נרצה ללמד על תיאורית הדילמה, מלאכה מסובכת בבית הספר, פשוט נפגיש אותם עם שני משפחות שחיות ביריבות מתמדת. ולכל משפחה יהיה צד בסיפור ולאו דווקא צד טוב ורע. כך השחקנים לומדים שלא כל הריבים בעולם זה החברה הטובים נגד הרעים ולפעמים אנשים רבים בגלל ויכוחים אידיאולוגים או היסטוריים. אנחנו גם נותנים מצבים אסטרטגים, חידות חשיבה ותעלומות לחקור. ובצורה זאת, בעצם דרך משחק כיף, פנטזיה ומסתורין אנחנו מקדמים את השחקנים בעולם האמיתי. משחקים לילדים נוטים להיות יותר פנטזיה וקסם,ומשחקים למבוגרים נוטים להיות יותר דרמה, מסתורין, אימה וקונספירציה – כאשר אנחנו מתאימים את עולם המשחק לקבוצה ולרצונה. משחק יכול להיות החל בעולם שהגיע מספר או סרט ועד העולם שלנו.
אגדות מגלי הארצות – אגודת מגלי הארצות היא השלוחה הישראלית של המשחק המאורגן של פאת'פיינדר. מטרתה של האגודה היא לחשוף כמה שיותר אנשים לשיטת המשחק המדהימה הזו ולהגדיל את מספר השחקנים בישראל שמשחקים פאת'פיינדר. שיטת המשחק חובקת עולם וניתן לשחק עם אותה דמות בכל מקום בעולם שיש משחק כזה. נכון לעכשיו יש כ200,000  שחקנים בעולם. בסוף כל הרפתקה השחקן מקבל חפצים אשר הוא יוכל להשתמש בהן בכל הרפתקה אחרת של האגודה. בנוסף כל שחקן שייך לאחת משמונה סיעות שונות, אשר לכל סיעה מטרה אחרת. חלק מההרפתקאות משפיעות על מעמדן של סיעות מסויימות באגודה, דמויות השייכות לסיעות האלו יכולות להשפיע על עתיד הסיעה באגודה בעונות הבאות של ההרפתקאות.
MARIONETTE FIREFLY – בדוכן תוכלו למצוא מוצרי אופנה ואקססוריז בעבודת יד וייבוא בקונספט גיק – שיקי היפסטר ג'יפסי – פאנק.
מרכז נקסוס – מרכז נקסוס הוא מקום לגיקים באשר הם – משחקי תפקידים, קומיקס, משחקי לוח, מג'יק ועוד.
ואנור – משחק הרפתקאות בעולם של מבוכים ומפלצות, בו השחקנים בוראים את העולם ביחד עם המנחה. עד כמה נועזים אתם מוכנים להיות?
ואנור הוא משחק תפקידים ישראלי שיצא לאור באוגוסט 2013, הכולל תרגום לעברית של שיטת עולם המבוך ואת עולם המערכה המקורי ואנור.
ואנור הוא עולם של הרפתקאות מופלאות, חרבות וקסמים, אלים ושדים, טוב ורע, סדר ומהומה. גיבורים אמיצים יוצאים בעוז אל פינות הארץ המסוכנות ביותר, בחיפוש אחר זהב ותהילה. אתה וחבריך הם הגיבורים האלו. אתם הולכים למקומות אליהם אחרים לא רוצים ללכת. דברים מפלצתיים רובצים בכל פינה – האם אתם מוכנים לעמוד מולם?.
360 מינאטורות ועוד… – בדוכן ימכרו מיניאטורות מבוכים ודרקונים ממגוון מהדורות והוצאות שונות. החל מהנפוצות והקלאסיות וכלה בנדירות ביותר. לא צריך יותר להמר על תכולתם של בוסטרים! ב-360 תוכלו לבחור את המיניאטורה שלכם מתוך ממגוון רחב של מעל 120 מודלים שונים, קטנים או גדולים. כמו כן ימכרו בדוכן גם ספרי משחק יד שנייה, מפות וקוביות.
SHER – DARK DESIGNS – בדוכן שלנו תוכלו למצוא תכשיטים עבודת יד איכותיים בסגנון אלטרנטיבי , רוק , גוטי ופאנק במחירים סבירים לכל כיס.
הקובייה – הקובייה משחקים, החברה שנוסדה בשנת 2000 מתמחה ביבוא ושיווק משחקי לוח, אסטרטגיה, קלפים ומשחקי תפקידים – ובעלת מגוון המשחקים הרחב ביותר בארץ. אנו המפיצים של המשחקים המובילים בשוק כגון המתיישבים של קטאן ומנצ'קין. מבין מגוון המשחקים של חברתנו כל אחד יכול למצוא את המשחק המתאים לו. החל ממשחקים המשוחקים בזמן קצר ועד משחקי חשיבה עמוקים. באתר הבית של החברה תוכלו למצאו את מלוא מגוון המשחקים, בנוסף אם לא תמצאו את המשחק שאותו אתם מחפשים צרו אתנו קשר ונשמח לייבא אותו עבורכם.
רומ"ח – מועדון רומ"ח הנו מרכז הפעילויות הגדול בארץ, ואנו שמחים להציע מגוון של אירועים, סדנאות, כנסים, סשנים של משחק, ערבי נושא, טורנירים- וחשוב מכל, בית חם לכל הגיימרים ואנשי התחביב המחפשים מקום להתכנס, להיפגש ולהינות ביחד. בין הפעילויות השוטפות שלנו תמצאו ערבים וכנסים של מיניאטורות ואסטרטגיה, דראפטי מג'יק, ערבי משחקי לוח וקופסא, חוגים וסשנים של מבוכים ודרקונים ומשחקי תפקידים אחרים- ונשמח לארח אירועים, כנסים, סדנאות והרצאות של הקהילות השונות.
מאנקיטיים – מאנקיטיים היא המוציאה לאור הישראלית של מבוכים ודרקונים, והמפיצה של משחקי פנטזיה שולחניים כדוגמת מנצ'קין, משחק הלוח של משחקי הכס ועוד…, משימתנו להעלות את תחום המשחקים השולחניים על המפה. כלומר – להגביר את המודעות בארץ לתחביב משחקי הקופסה ומשחקי התפקידים, ולהציע מגוון משחקים במחיר זול ובתרגום לעברית גם לצעירים וגם למבוגרים.
קבוצת יצירת קומיקס – מכירת יצירות קומיקס מאת קבוצת אמנים אשר מגיעים מחיפה והסביבה ונפגשים במטרה לכתוב ולאייר קומיקס מקורי ומגוון בסגנונות פנטזיה, הומור מדע בדיוני ועוד…, הקבוצה מקדמת ומדריכה אמנים שונים ועוזרת לפיתוח היצירה הישראלית ומדיום הקומיקס בכלל. בין האמנים המציגים: מירה כצנלסון (מר M), נטע-לי וולפמן (יוצר הכותר "הפייטן" ), ויקטוריה ויטלוינה ויקטורובוסקי  (יוצרת בלוג הקומיקס- "ליגת האקסים") ופ.א.ב-אור בנדל.
קומיקאזה 2.0 – קומיקאזה היא חנות הקומיקס הראשונה והזולה בישראל. החנות נפתחה ב-2003 ברמת אביב ועברה לדיזנגוף סנטר במאי 2007. עם השנים הפכה קומיקאזה מסתם חנות למוקד קהילת הקומיקס בארץ ולמקום מפגש לכל אוהבי התחום. 
בחנות אפשר למצוא אלפי חוברות וספרי קומיקס וכן ספרי מנגה (קומיקס יפני), חולצות, פוסטרים ופסלי אספנים.רוב רובו של הקומיקס בקומיקאזה מיובא ישירות מארה"ב. משלוחי קומיקס חדש מגיעים אלינו פעמיים בחודש כך שניתן למצוא את מיטב החוברות והאוגדנים על מדפינו כמו בכל בחנות קומיקס אמריקאית.
GOZGI – CORSETS& ACCESSORIES  – 
גוזגי אקססוריז ומחוכים, חנות קטנה ומטריפה למביני עניין. במחירים ידידותיים במיוחד!, תכשיטים, סמלים, טבעות לגברים, שמלות ומחוכים ועוד. לאספנים, קוספליירים וכל אוהדי הפנטזיה האנימה והקומיקס ^^בדוכן גוזגי תוכלו למצוא בין היתר: הארי פוטר, מלחמת הכוכבים, מסע בין כוכבים, הנוסע, הטורף, אדוונצ'ר-טיים, טולקין, משחקי הכס, משחקי הרעב, ת'ור, ד"ר הו ועוד ועוד!!!.
MTG MADNESS- המותג MTGmadness  הינו המותג המוביל בעולם של משחק הקלפים הפופולארי "Magic the Gathering", ותומכים ביבוא, הפצה וקידום המשחק בישראל.
העמותה למשחקי תפקידים – הנחות מבצעים ושירותים מיוחדים לחברי העמותה למשחקי תפקידים, לפרטים נוספים יש לפנות אל העמותה.
רוצחת – רוצחת – מאת דיה מרנין. הספר מספר את סיפורה של לו קילר, נערה בת 16 המגיעה לעולם חדש: גרייוולד. בקצב מאורעות סוחף מגלה עוד ועוד על עולם זה, על תככים ומזימות, על האנשים והיצורים השונים ועל התפקיד הקריטי שנועד לה מיום שנולדה. הספר נכתב בעברית ותורגם לאנגלית

.

אנחנו הולכים להיות שם, ואתם? ספרו לנו בתגובות.

[divider]

 

 

 

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
6 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

באמת מה זה הזלזול הזה ? יוצרים משהו נחמד ואתה מתלונן.
אתה לא אוהב אירועים כאלה ? סבבה אל תבוא. למה לזלזל ?

https://www.g2a.com/r/cheapgames-page1

משחקים זולים כדאי לכם לנסות

אירוע הגיימינג הגדול של השנה? באמת חברים? אז לא
EUROGAMER
GAMESCOM
E3
הם האירועים הגדולים של השנה
אבל…אבל… הכנס הזה? ממש לא זה כנס לקאג'ואלים שזה הגיימרים שאני הכי שונא בעולם
משחקים שאני שונא
ואירוע מהסוג שאני שונא
בכל התערוכות שציינתי למעלה יש משחקים גדולים שעוד לא יצאו משחקים ענקיים ומושכים
פה? מה יש פה בדיוק?

הכי גדול השנה בישראל….
תקרא כמו שצריך.

אני מבקש ממך שתקרא את הפסקה שנוספה למעלה ומבקש ממך לחזור בך מהאשמות מזלזלות אלה אל עבר קהילה שלמה.

אדוני, אני כותב לך כאן ישר מהאירוע, כמובן שיש קז'ואל, כמו בכנסים של משחקי מחשב, אבל יש כאן המון שחקני הארדקור, ישבתי וצפיתי במספר חבר'ה ששיחקו במשך שעות במשחק פאת'פיינדר שבינהם ישב שחקן בדרגה גבוהה באגודת מגלי הארצות שאותו גם ריאיינו (ספויילר: תהיה כתבה עם כל הריאיונות בתום הכנס.)

ד"א, הכוונה לאירוע הגיימינג הגדול בארץ, אין כוונה להשוואות בין E3 לכנס בגני התערוכה שאפילו לא מתיימר להיות בסגנון.