גיימסקום 2014: ניתוח הגיימפליי של Dragon Age: Inquisition

EdFixYourPaint4
האינקוויזיציה מגיעה לגיימסקום: הסבר מפורט על המשחקיות של Dragon Age: Inquisition

[אזהרה ידידותית: הכתבה הבאה מכילה ספוילרים מעלילת המשחק]

הפנאל של EA  אולי מאחורינו, אבל כגיימרים אנחנו פונים קדימה אל היום בו ישתחררו המשחקים איתם הם הרשימו אותנו בפאנל. עד שזה יקרה, יש לנו שמונה דקות של Gameplay מלאות במידע על המשחק הקרב ובא.

זה נפתח בשולחן עץ, שתי מפות ולכל מפה קלף. ככה כנראה יראה השולחן של האינקוויזיטור שדרכו הוא יפעל ויעבור בין ערים בעולם. המפה מחולקת לשתי אומות ששמותיהן על הקלפים- אורלייס ופאראלדן, באחת כבר שיחקנו במשחקים הקודמים ועל השנייה רק שמענו. עד כה לא ידוע אם נקבל עוד קלפים (ובכך נפתח עוד אומות) אך מכך שבפאנלים קודמים הם לא דיברנו על אומות אחרות אפשר להסיק שכנראה לא יהיו עוד. לאחר בחירת האומה אתה בוחר בסיס שלך על ידי סמן עם סמל האינקוויזיציה ויורד על הבסיס עם החבורה שבחרת לעצמך. במקרה הזה יש את קולין- רוצח, גנב, ורוח השולטת בגופה של נער. בלאקשילד- גריי-וורדן שהחליט להצטרף למטרת האינקוויזיציה. סולאס, מכשף נוד שעזב מאחוריו את כפרו והאינקוויזיטור כמובן, במקרה הזה בת אנוש לוחמת.

EdFixYourPaint3.png.part

בעוז אל ההרפתקה הם יוצאים!

הדבר הראשון שקורה לאחר שהלוחמת מנפצת לאחד השלדים באזור את הגולגולת הוא: שהיא עולה דרגה ואז נגלה לפנינו עץ היכולות. העץ נרחב כל כך שיש מעל מאתיים יכולות לבחור מהם והמון סגנונות לחימה שונים לכל עבודה. הדבר הבא שהאינקוויזיטור עושה זה להשתמש באחת היכולת שלה ולמשוך את האויבים אליה. השינוי הניכר במשחק הזה משאר משחקי הדרגון אייג' זה שסוף סוף מופיע אל היריב הכתובת "taunted" ועכשיו נוכל לדעת שבאמת הצלחנו להביא אותם אל הלוחם בלי לתהות אם הtaunt עבד או לא. סולאס אז מטיל לחש קטן למעריצים- בדומה לכישוף החזק ביותר של הסאראבאס, מכשפים מגזע הקונארי, הוא מטיל כדור חשמל אשר עוצר את כל האויבים במקומם.

הקרב ממשיך ועוד מכניזם מתגלה, כאשר עוברים למצב הטאקטי ממנו אפשר לחלק פקודות ישירות לכל החבורה אפשר גם לבקש מאדם אחד לעמוד על המשמר ולא לתת לכוחות האויבים לעבור. זו תוספת נהדרת למשהו שהיה צריך להיות ממזמן. במשחקים הקודמים, אני אישית הייתי מכניס את הלוחם שלי בין שתי קירות והאויבים לא יכלו לעבור אותו אבל הקשתים והקוסמים שלי יכלו לתקוף דרכו. כנראה שרבים עשו זאת והחליטו להקל עליינו במשחק החדש. 

אפשר גם לראות את הבחירה שמזכירה את המשחק הראשון, הזמן עוצר והמדגים אומר לכולן, הגנב, להפוך לבלתי נראה ולהתנקש בשני הקשתים שנמצאים מעל שאר החבורה. הוא גם יכול לראות את הדרגות של האויבים, מד החיים שלהם ואת החולשות והמגננות שלהם. ככל שירבה המידע על היריבים, כן ירבו הטקטיקות! עוד דבר חשוב; מד החיים הגדול הוא כבר לא פס ענק וארוך שתקוע לך בצד המסך. כאשר החיים מגיעים ל"מקסימום" שלהם, למד החיים מתווסף מד אפור כמו של הבוסים של משחקים דאז, כאשר הוא יורד מד החיים הרגיל נחשף.

לאחר שהחבורה הביסה את השומרים ופתחה את הגשר להמשך השלב, היא פוגשת שלוש פגאניות זקנות. למרות שהמרצה של הפנאל לא מדבר על זה, על מנת להביס את הפאנגיות נעשה קומבו בין הסקילים של הלוחם והקוסם. את הקומבו הזה ראינו פעם בדרגון אייג' 2, כל עבודה יכולה לעשות Stun  עם יכולת מיוחדת שלה וכאשר עבודה אחרת "מנפצת" את הStun נוצר קומבו אשר מוריד ליריבים המון נזק. במקרה הזה הכתובת Rupture מופיע מעל הזקנות כאשר סולאס מחשמל ומהמם אותם והאינקוויזיטורית שוברת את הכישוף ובכך מבצעת קומבו.

 ED

החבורה לבסוף מגיע לצ'יף של הברברים. אותו בחור גדול בעל כמות חיים עצומה. המשחק שוב נעצר ואנחנו רואים את הפרטים עליו, הוא חסין ליכולות שיאטו אותו, יהממו או יבהילו. אותו שם דבר לא מבהיל. לאחר הבחירה להרוג את העוזרים שלו ואז להתפקס בו, הוא מובס ומפיל את נשקו האדיר. אותו האינקוויזיטורית שמה על כפתייה.  

לאחר הניצחון הגדול משחררת האינקוויזיטורית את חייליה מהשבי ויוצאת מהטירה לאחר שכבשה אותה. בחוץ מחכה לה זר, איש מהשבט שמבקש לעזוב אותו ולעזור לאינקוויזיציה. לך ניתנת הבחירה אם לקחת אותו תחת חסותך או לשלח אותו משם (אולי בלי ראש). בסרטון נבחר להוסיף אותו לשורות האינקוויזיציה ולאחר מחווה שבטית הGameplay מגיע לסופו.

EdFixYourPaint

כבר ידוע לנו מפאנלים קודמים שהמשימה הקטנה הזאת לא נגמרת שם. שום דבר לא נפתר בקלות ב דרגון אייג' החדש. הבן של הצ'יף יגיע אל הטירה של האינקוויזיציה ויעליב את השחקן במחווה שבטית הכוללת רצח של עז, מסכנה, מול כולם. משם השחקן יכול לבחור אם להרוג אותו עם מה שנשאר מהשבט או לסלק אותו משם עם צידה. זאת רק דוגמא לחלק מההחלטות שהאינקוויזיטור צריך לעשות על מנת להציל את העולם מסופו הקרב ובא.  

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

https://www.g2a.com/r/cheapgames-page1

חנות משחקים אמינה וזולה במיוחד!!!

https://www.g2a.com/r/cheapgames-page1

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x