Rise of The Tomb Raider יהיה בלעדי ל-Xbox One

LTB

לפני כמה חודשים בכנס E3 הוכרז המשחק הבא בסדרת טומב ריידר ועלילות לארה קרופט: Rise Of The Tomb Raider, אמש במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט פורסם שהמשחק יהיה ייחודי ל-Xbox One.

דארגל אגרלהר מ-Crystal Dynamics אמר:

אנחנו מאמינים שזהו צעד להרחבת המותג ולהפיכתו לאחד המותגים הגדולים בהיסטוריית הגיימינג, במיוחד עם הגב התומך של פארטנרית גדולה כמו Microsoft, זה לא אומר שאנחנו נוטשים את שחקני ה-Playstaion והמחשב של המשחק, לפלטפורמות ולקהילות הנהדרות האלו אנחנו משחררים את Lara Croft and the Temple of Orisis שמגיע בדצמבר, ואין לשכוח ששחררנו את Tomb Raider: Definitive Edition מוקדם יותר השנה ל-Playstation 4.

על המשחק נאמר:

בפרק הבא של המסע שלה, לארה לומדת להשתמש בכישורי ההישרדות שלה, והיא מתחילה להבין על מי אפשר ועל מי אי אפשר לסמוך, במהלך המסע שלה לארה תשלים עם ייעודה כ-Tomb Raider סופית.

מלחמת הקונסולות לוקחת צעד אחד קדימה עם הצבת דגליהם על כותרים מוכרים ועל הכרזתם כאקסקלוסיבים, לאחר ההכרזה הזאת נשאלות מספר שאלות, האם ההכרזה תעזור למיקרוסופט לעקוף את מכירות ה-Playstaion 4 שכבר הגיעו ל-10 מליון קונסולות? האם האקסקלוסיביות תחזיק לתמיד בניגוד ל-Dead Rising 3 ו-Ryse? על התשובות האלו רק הזמן יענה, אבל בנתיים, מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות! 

https://www.youtube.com/watch?v=rR1JTGjXIyE

עדכון: 
אמש פורסם שהמשחק לא יהיה אקסקלוסיבי לתמיד, למידע נוסף:
http://gamepro.co.il/2014/08/13/rise-of-the-tomb-raider-isnt-really-an-xbox-exclusive/

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

או בקיצור….מייקרוסופט באו אליהם עם המון כסף ונתנו להם הצעה

טמטום של החברת משחקים שהסכימה להפוך את המוצר לאקסלוסיבי.
למיקרוסופט זה צעד ממש טוב זה כן.