הכירו את שאי מ-Assassin's Creed Rogue

במסגרת חודש ה-AC של Gamer Informer, המון מידע חדש זורם על המשחק, והפעם: הכירו את שאיי, הדמות הראשית ב-Assassin's Creed Rogue.

כמו שנאמר קודם, הסיפור של המשחק יהיה על כך ששאיי נבגד על ידי אחיו באחוות המתנקשים, והוא מתחיל במסע נקמה, להלן כמה דברים שיכירו לנו את שאי יותר טוב:

  • כשאנחנו מכירים לראשונה את שאי, הוא בן 21, שכבר מאז מתחיל להסתכל על הדרך בה המתנקשים פועלים כדרך לא נכונה ומתחיל לשאול את עצמו: "למה ככה?". את תפקידו כמתנקש הוא לא לוקח יותר מדי ברצינות, לא בגלל שהוא לא מאמין בדרך, אלא בגלל שהוא צעיר ועדיין לא מחויב.
  • כמו שנאמר בעבר, Assassin's Creed Rogue מתרחש בין השנים 1752 עד 1761 בין ההתרחשות של Assassin's Creed IV: Black Flag ו-Assassin's Creed 3 בתקופה בה הטמפלרים מתחילים להשתלט על אזורים בצפון אמריקה במטרה להשתלט על העולם המודרני, שאי מתלבט על איזה צד הוא הצודק ביותר וזה רק עניין של זמן עד שהוא יעבור לשורת הטמפלרים. יוביסופט לא ציינה מתי בערך במשחק זה יקרה, אבל ציינה שזה יהיה אירוע טראומתי.
  • לפני המעבר, שאיי הוא דמות קלת דעת ולא רצינית, ואנחנו רואים את המעבר שלו לדמות קודרת ומחויבת, אדם שטובח באחיו לשעבר על מנת לדבוק בדרך שלדעתו טובה יותר לכלל.
  • בנקודה כלשהי במשחק, יקרה משהו שיגרום לשאי לחשוב מחדש על הפילוסופיה והערים של המתנקשים ועל כמה שהוא מחויב אליהם, לאחר מכן הוא יבין שהערכים של הטמפלרים הרבה יותר תואמים לאמונות שלו, והוא חייב להצטרף אליהם כדי לחזק את זה.
  • הנשקים של שאי, בהתאם לשאר הטמפלרים, הם נשקים אקזוטיים והטובים ביותר לתקופה, רובם היו בשלבי אב-טיפוס בתקופה, או היו קיימים אך רוב האנשים לא יכלו להרשות אותם.
  • הספינה של שאי, המוריגאן קטנה יותר מהג'קדאו של אדוארד קנוואי, כדי שתוכל לתמרן בנהרות צרים ובין קרחונים, הנשק המרכזי של הספינה הוא ה-Puckle Gun, גרסה מוקדמת למה שאנחנו מכירים כיום כ-Machine Gun.

עם הפצצת המידע האחרונה של Gamer Informer, אנחנו מתחילים להבין לאן הולך Assassin's Creed Rogue, האם לדעתכם הוא הולך בכיוון הנכון? שתפו ואתנו בתגובות! 
המשחק צפוי להשתחרר ב-11 לנובמבר ל-Playstation 3 ו-Xbox 360.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לא אשקר, נשמע לי בינתיים יותר מעניין מUNITY

מסכים.

ומה שאירוני זה שהמהפכה הצרפתית לא הייתה מהפכנית בכלל

היא כן המהפכה הצרפתית הייתה המדינה האירופאית הראשונה תחת מלוכה אבסולוטית שהצליחה להפיל את המלך

ואז בא בן אדם שהפך שהיה לתפקיד אפילו יותר גבוהה ממלך (נפוליאון) כלומר שום דבר לא באמת השתנה….

הנה סרטון שיסביר:

https://www.youtube.com/watch?v=lTTvKwCylFY

אני חושב שאתה טועה. גם אם כתוצאה מיידית עדיין לא הגיעה הדמוקרטיה האמיתית ושום דבר לא השתנה "כביכול". המהפכה הצרפתית הביאה לקץ הדברים כפי שהיו, לסיומו של הסדר הישן, ויותר מכפי שנאפוליון הפריע לה הוא – באנטי טזה לרוב מה שהיא – הפיץ אותה בכל העולם ואת ערכי החירות אחווה ושוויון בכל אירופה ובו בזמן דיכא את התושבים – פארדוקס שגרם להם להתקומם ובסוף להשיג עצמאות.

כך או כך המהפכה הצרפתית התחילה שרשרת אירועים בלתי נמנעים, היא סימנה את סיום המלוכה "והזכות האלוהית" והנחיתה מכת מוות על המלוכה, וגם אם נאפוליון היה מלך בכל מבלבד בשם – הזכות האלוהית כבר מתה ולכן שלטונו לא האריך ימים.
ולא לא שלטונו של המלך בובה שהחילף אותו ולאחר זמן המלוכה מתה לגמרי בצרפת ומאוחר יותר בכל העולם.

לכן היא אפשר לומר שהמהפכה הצרפתית אינה מהפכה, היא הייתה ראשונה ממינה, הפעם הראשונה שבו העם לקח את הכוח לידיו והפך לריבון. התקומם כנגד המלוכה האצולה והכמורה והתחיל את המהלך שבסופו של יום החליף דיקטטורה בדמוקרטיה.

אני יודע אני מכיר את CRUSH COURSE, זה עדיין לא משנה את העובדה שהמהפכה הזו היא הראשונה שהפילה מלך אבסולוטי באירופה, אני לא מדבר פה על התוצאות ומה היה המצב אחרי זה

7
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x