השודים ל-GTA Online קרובים מתמיד

gtao-hiests
נחשפו 104 אנימציות שיהיו חלק מהשודים ב-GTA Online, האם סוף סוף אפשר להרגיש את זה מגיע? 

עוד מעט, נחגוג שנה מיציאת GTA V, וקצת אחרי זה, נחגוג שנה מיציאת GTA Online. מצד אחד, זה נחמד, ההנאה מ-GTA V לא נגמרת, ואני משחק ב-GTA Online עד היום, מצד שני.. השודים! השודים הובטחו לנו עוד מהכרזת GTA Online, ומאז אנחנו מחכים.. ומחכים.. ומחכים.. וזה לא ממש נראה באופק, עד עכשיו. היוטיובר והמודר Chr0m3xMoDz חשף שהוא מצא בקוד המשחק כ-104 אנימציות חדשות שלפי שמם ומיקומם שייכים לשודים שיתבצעו במשחק, התיקיות בהן האנימציות נמצאות, מתחילות בקידומת mp_common או mp_common_miss, מה שמצביע על כך שאלו אנימציות ששייכות ל-GTA Online, בחלק משמות התיקיות ניתן למצוא שמות של בנקים במשחק, מה שאומר שסוף סוף יהיו משימות במשחק, המשימות הן כנראה השודים סוף סוף.
לפי האנימציות ניתן ללמוד שמשימות השודים יהיו לא שונות מהשודים במצב השחקן היחיד של המשחק, והן יכללו בדיקת השטח ותכנון מוקדם של דרך הפעולה במשימה ב-Safe House.

האם אפשר לסמוך על זה? האמת שכן, היוטיובר והמודר המוזכר למעלה, חשף המון הרחבות ותכנים שיצאו ל-GTA Online לפי קודים הרבה לפני שהם בכלל הוכרזו, וכל הדלפה שעליה הוא דיבר התבררה כנכונה בסופו של דבר, עקב דברים אלו, אפשר לצפות להגעת השודים סוף סוף בעדכון הבא או בעדכון שאחריו, אנחנו כמובן נעדכן.

GTA V יגיע גם למחשב, Playstation 4 ו-Xbox One בסתיו.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך אתה משחק בGTA online עם חברים או סתם שרתים?

חברים

וזה באמת כיף? כאילו לא משעמם מתי שהוא שאתה מגיע להמון כסף או שעשית את כל המשימות?
כי אני רוצה לקנות את זה עם חברים למחשב (כבר קניתי חחח) ורציתי לדעת אם זה באמת מולטיפלייר שלא נמאעס לשחק בו ולא כמו נגיד מיינקראפט שלאחר איזה שבועיים שלוש שהשלמתם הכל מפסיקים.
סליחה על החפירה ותודה על הכתבה D:

הרמה שבה נפתחים סופית כל הדברים היא רמה 120 בה נפתח המיני גאן. אבל בעקרון אתה יכול להציב לעצמך כל מני מטרות, כמו להשיג את ה-20 מכוניות הכי יקרות במשחק או כל דבר שעושה לך את זה, זה יעניק לך עוד המון שעות של משחק.
כמובן שאתה גם יכול לבצע את כל ה-Stunt Jumps וכדומה. שנמאס לך, אתה והחברים תמיד יכולים לעשות שטויות, באמת שלא חסר מה לעשות ולשחק עם חברים במשחק זה אחד הדברים שיכולים להיות ממש מהנים מצחיקים ומעבירים את הזמן.

אני אישית כבר רמה 143, לא נמאס לי עדיין וגם לא הולך להימאס, רק כי עכשיו אני רק משחק עם החברים כדי לצחוק ולהנות וזה לא ממש נגמר.

אתה מוזמן לשאול עוד שאלות 🙂
דרך אגב, לקראת היציאה למחשב וקונסולות הדור הבא, אכין כתבה גדולה עם טיפים לאונליין שיעזרו להתקדם ולהנות כמה שאפשר

תודה רבה D: נשמע סבבה ולעשות עם חברים שטויות יהיה נהדר.
ותודה על הכתבה שתכין בעתיד היא מאוד תעזור לי.
שבוע טוב D: