נפרדים מ CoD: Ghosts עם Nemesis DLC

nemesis-call-of-duty-ghost

Call of Duty: Ghosts עומד להיחתם בהרחבה אחרונה שתביא איתה מפות חדשות ודי מגוונות, מתקופת הבהלה לזהב ועד רימייק למפת Shipment הצפופה מ COD4

Nemesis , ה DLC האחרון לכותר האחרון בסדרת קול אוף דיוטי ישוחרר ב 5 באוגוסט לאקסבוקס לייב ומאוחר יותר לפלייסטיישן ולמחשב. שחרור ההרחבה האחרונה לכל משחק בסדרה, תמיד פינתה את מקומו של הכותר האחרון לכותר שיבוא אחריו, במקרה שלנו, Call Of Duty: Advanced Warfare.

התזמון של שחרור Nemesis הוא לא מקרי, שכן, מהטריילרים האחרונים של "לוחמה מתקדמת", כולנו כבר יודעים שב 11.8 תחשוף חברת סלאדג'האמר את טריילר המולטיפלייר של המשחק הבא בסדרה, וזה צריך להגיע אחרי שכל ההכרזות והשחרורים לכותר הקודם כבר מאחור. טריילר פרידה:

נקמה

לא ברור על איזו נקמה (Nemesis) התכוונו בחברת אינפיניטי וורד, אבל מלבד הפרק הרביעי במוד החייזרים – Extinction Episode 4: Exodus, חבילת המפות האחרונה מתבלטת בעובדה שמדובר בכמה מפות קטנות וצפופות ביחס לאלה שהכרנו, במיוחד המפה Shipment שהושאלה ממודרן וורפר הראשון (והיתה אחת האהובות עליי בזמנו). אבל יש עוד מפות:

Goldrush , היא מפה שתנסה להביא לסדרה אווירה של מערבון קלאסי, ולשם כך היא ממקומת במכרה זהב נטוש בדרום מערב ארצות הברית, שבו רשת סבוכה של מנהרות עמוקות ופירים מסוכנים, ובשביל הגיוון תמצאו גם שתי עגלות לאורך המסילה הנטושה שמציעות לשחקנים דרך מהירה לחצות את המפה.

Subzero, תזרוק שחקנים לתוך בסיס צוללת קנדי קפוא שפונה בחופזה, עם מתקנים מיוחדים וחדר בקרה, מפה בינונית.

Dynasty, במפה שנקראת "שושלת", שחקנים מועברים לכפר סיני על שפת אגם המוקף בהרים ציוריים, גני חיות, ואדריכלות מרהיבה – סביבה שלווה לשם שינוי. מסלולים מרובים שחוצים את הכפר עם מגוון רחב של גבהים וסמטאות אחוריות רבות שיוצרות נתיבי איגוף.

Showtime, מפת הרימייק לאחת המפות הצפופות והמדהימות שידעה הסדרה, Shipment. מפה שבה מככבים רימונים בכל עבר, רובי ציד וכמובן רובי SMG כי המהירות המסחררת והאקשן הבלתי פוסק היו ממאפייני המפה האגדית.



הייה שלום, איש עם כובע, לא אתגעגע…

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שיפמנט הייתה בCOD 4 לא בMW2

וה-DLC נראה טוב

צודק, זה תוקן.
ולחשוב שצברתי במפה הזאת כמה עשרות שעות בזמנו 🙂
הלינק לסרטון שלי משיפמנט למעלה הוא מזכרת נוסטלגית

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x