EA מכריזה על EA Access, שירות מנויים בלעדי ל-Xbox One

EAAccess-610

EA מפתיעה בצעד חסר תקדים עם שירות מנויים דומה מאוד לשירותי ה-PS Plus וה-Xbox Live במתכונת הנוכחית שלהם, תמורת 5 דולר לחודש או 30 דולר לשנה, תקבלו גישה למשחקי EA חדשים לפני כולם, גישה לרשימת משחקי EA שתגדל עם הזמן והנחות על תוכן דיגיטלי כמו משחקים או הרחבות. השירות נמצא כרגע בשלבי בטא בלעדית ל-Xbox One.

חברת אלקטרוניק ארטס הכריזה אתמול בערב על שירות מנויים חסר תקדים מבחינת מקורו, תמורת 5 דולר לחודש או 30 דולר לשנה תקבלו גישה למשחקי EA והנחות על משחקי EA, היוזמה, בשם EA Access תהיה בעלדית ל-Xbox One, לא נמסר מידע על תוכניות לפלטפורמות אחרות.

בתור התחלה EA תוסיף לרשימה הנקראת "הכספת" 4 משחקים בפרופיל גבוהה: באטלפילד 4, פגל 2 פיפא 14 ומאדן 25, נציג של EA אישר ל-GameInformer שאין בכוונתה להסיר משחקים אלו בעתיד, לכן הרשימה של משחקי הכספת רק תגדל. הגישה למשחקים האלו תינתן כל עוד אתם בעלי מנוי, בדומה למתכונת הנוכחית של מנויי PS Plus או תוכנית Games With Gold של Xbox Live

EAAccess

בנוסף, EA תתן לכל מנויי התוכנית גישה מוקדמת של 5 ימים למשחקים הקרובים שלה, בניהם: מאדן 15, פיפא 15, NHL 15, NBA Live 15, ו-Dragon Age Inquisition, ההתקדמות שלכם במשחקים אלו תישמר במידה ותרצו לקנות את המשחקים ולהמשיך לשחק בהם.  יתר על כן, מנויים של EA Access יהיו זמינים כקודים בחנויות פיזיות.

הניסוי הקטן הזה של EA יכול להתברר כהצלחה מסחררת לחברה, אם המחיר נשאר סביר (במיוחד עם ההנחה השנתית) ועם גישה חכמה, שננקטה כבר בעבר למשחקי הספורט של החברה, לאפשר גישה מוקדמת למשחקים עתידיים. אני יכול לתאר לעצמי שמעריצי Dragon Age נלהבים לקבל את המשחק השלישי בסדרה כל כך מוקדם. בנוסף, אני מסתקרן לראות איך EA תרחיב את רשימת המשחקים המוצעים במסגרת "הכספת", פוטנציאלית הערך של המנוי יגדל עם הזמן, אך בתנאי שהמחיר ישאר יציב. יתר על כן מעניין אותי אם EA תרחיב את זה לפלטפורמות נוספות כמו הפלייסטיישן ואף הפלטפורמה הביתית שלה Origin. רק הזמן יגלה איך פתיחת שירות שמפוקס על חברה אחת ישפיע על שאר התעשייה, האם עוד חברות ינסו יוזמה דומה? הכל תלוי בהצלחה של EA עם הניסוי הזה.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות