הבקר של סטים בדרך לקבל שינוי משמעותי?

תמונה חדשה מראה שבקר המשחקים של וואלב יקבל סטיק אנלוגי מסורתי בנוסף לטראק-פאדס  החדשניים שלו.

גרסאות הקונטרולר הקודמות שהוצגו הציגו שלט שכולל רק כפתורים ואת צמד הטראק פאדס (העיגולים הגדולים בצידי הקונטרולר). הם גם ניתנים ללחיצה, ובכך הופכים את כל המשטח לכפתור. בתמונה למעלה ניתן לראות, סטיק אנלוגי שצפוי להצטרף לקוטנרטולר של סטים.

התמונה שאותרה במקור ע"י Steam Database , לא אושרה כעיצוב רשמי ע"י וואלב. למרות זאת זה נראה אמין בגלל הדרך שבה התמונה הגיעה לרשת , בעקבות עדכון של סטים קליינט. ואם אתם משתתפים בבטא של סטים קליינט והורדתO את העדכון האחרון, תוכלו למצוא את התמונה אצלכם במחשב בתיקייה:

Steam\tenfoot\resource\images\library 
 

הקונטרולר של סטים עבר מספר שינויים מאז הכרזתו הראשונית, כאשר בהכרזה הראשונה השלט כלל מסך מגע, וכפתורי ה-Y,B,X,A היו מסביבו, מאז, הוסר מסך המגע מהעיצוב הראשוני, הכפתורים עברו ל"דירה חדשה" מתחת לטראק פאד הימיני, ובעתיד אפשר לצפות להכרזה רשמית על השינוי האחרון שהוסיף אנלוג לקונטרול.

את הקונטרולר במצבו הנוכחי, אנחנו צפויים לראות ב-Gamescom שיתרחש בקלן, גרמניה –  בין ה-13-17 באוגוסט. רישום באתר גיימסקום מצהיר שוואלב תקח חלק באירוע עם דוכן משלה, ובליין אפ מוזכרים הקונטרולרים של סטים. בעבר, אליעד שם את ידו על הקונטרולר של סטים בעיצוב הראשוני ורשם את חוות הדעת שלו, מה דעתכם על השינוי? שתפו אותנו בתגובות! 
sc-m
[divider]

 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות