תחזית: רווחים מתעשיית הגיימינג ירדו בכ-10 אחוזים עד 2019

xbox-vs-ps4-FUTURE

חברת המחקר "Juniper Research" מפרסמת ניתוח שצופהה כי  הרווחים משוק משחקי הקונסולות והמחשב ירדו בחצי העשור הקרוב

החברה דיווחה שסך הרווח ממשחקי המחשב והקונסולות עד 2019 יסתכמו בין 41 ל-46.5 מיליארד דולר (בין 140 ל-159 מיליארד שקלים), ירידה של כ-10%, ולמרות זאת המצב ייחשב "בריא" ומכירות התכנים למחשב צפויות להתעלות על אלו של הקונסולות. במחקר שותפו גם המכשירים הניידים, ולפיו ימשיכו להתקשות למשוך שחקנים ולעשות צעד משמעותי בשוק, ורווח הקונסולות הניידות יהוו פחות מ-2 אחוזים בודדים. המחקר ייחס חשיבות גם לדור הקונסולות החדש בשוק והדיווח הוא שתהיה צמיחה ברווחים מהקונסולות, לצד הערה שהעלייה במכירת משחקי הקונסולות תקפה לזמן הקרוב בלבד.

החברה חוזה שהדור התשיעי של הקונסולות (פלייסטיישן 5 ואקסבוקס הבא) יגיע בסביבות 2019, בהנחה ש'מחזור החיים' של הקונסולות לא ישתנה יותר מדי. על המחשב, סוגת משחקי MOBA (כגון League of Legends) תהיה מהפופולריים ביותר, והשימוש בפלטפורמות הזרמת שידור חי כמו Twitch ימשיך לגדול. משחקים המשתמשים בשירות הענן יצמחו משמעותית בחמש השנים הבאות, עם רווח של מיליארד דולר ומתוכן 281 מיליון דולר עד סוף שנת 2014, כולל רווחים משירותי משחקים מבוססים רשת כמו שירות "PlayStation Now" של סוני.

PS4-Cloud-Gaming

ולגבי המכשירים הסלולריים? למרות צמיחת המשחקים בשוק הסלולר, משחקי מחשב וקונסולות עדיין יהוו מעל 50% מסך הרווחים בחמש השנים הקרובות, ושרווחים ממשחקים לסלולר לא יהיו מספיק גדולים כדי לייצר משחקים מושקעים יותר.

מקור

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה הדור האחרון של הקונסולות. לא יהיו עוד דיסקים ומכשירים זוללי חשמל עם פוטנציאל גבוה לתקלות. העתיד הוא סטרימינג בHD ישירות לטלוויזיה. אם יהיה דור נוסף של קונסולות בעוד 8-10 שנים, זה פשוט כישלון טכנולוגי.

כן ברור… קודם כל שבמשחק רשת שרץ על המחשב האישי עצמו יהיה פינג נמוך יותר מ70 ואז נדבר על סטרימינג….
מה שאני לא מבין זה איך לעזאזל(!) יוטיוב ושירותים אחרים(במיוחד אלו) מרשים לעצמם לגמגם כאשר שירות כמו ONLIVE נותן לך וידאו ב1080P על 60 FPS בזמן אמת עם השהייה של כ 100-130 מילי שניות ללא קפיצות וקירטועים!

בעניין ההשהיה. אני מוכן לסבול שלפקודות תהיה השהיה מול הסרבר.
אבל שלאמצעי השליטה עצמו יהיה לאג? אין מצב!
ובעניין הטלוויזיה הרבה יותר נוח לי לשחק מול מסך מחשב קרוב מאשר מסך גדול רחוק.

8-10 שנים מעכשיו אני מאמין שיהיה פתרון טוב. כבר מזמן בהרבה מדינות יש אינטרנט יציב עם מהירות upload גבוהה ותשתיות טובות וזה רק הולך להשתפר, לצמוח ולהתרחב.

זה שבמדינה שלנו המצב גרוע לא אומר כלום.

אבל מה אם נינטנדו? שחכתם אותה?

לא יהיה פלייסטישן 5 ולא יהיה האקבוקס הבא כי עד אז כל המשחקים יסתמכו על VR והקונסולות האלה יכחדו.

אחי בשביל VR צריך מכשיר טכנולוגי אבל מה שכן יש לקרות זה ששירותי הסטרימינג יקחו פיקוד ואז יש מצב שהם יכחדו או שמיקרו וסוני יצרו קונסולה משותפת כזאת עם סטרימינג של משחקים באיכות 4K

מה שלא יקרה לעולם

onlive ניסתה לעשות את זה לא הצליח

מתי שתי החברות ניסו ליצור קונסולה משותפת?

לא! אונלייב ניסתה לגרום לזה לקרות
לא הצליח(כפי שאתה רואה)