אפקט באטלפילד: הפרימיום מגיע לסימס 4

נחשף בטעות: הפרימיום שמוכר לנו מאז באטלפילד 3 כנראה יגיע למשחק הבא של הסימס.

בסרטון Gameplay חדש בן 20 דקות (מצורף למעלה) שהנחו ריין וון וגרהם נרדון – מובילי הפיתוח של הסימס 4. הוצג אזכור לאפשרות לקניית פרימיום למשחק (את ההודעה גילה האתר Simgoodie), לא ידוע יותר מדיי על הפרימיום במשחק מתוך ההודעה הקטנה שהופיעה לשנייה בסרטון לפני שהמסך עבר. ככל הנראה, זהו לא משהו שהיה אמור לקרות והחשיפה על הפרימיום של המשחק כנראה תגיע מאוחר יותר באופן רשמי, למרות זאת מה שאפשר ללמוד מההודעה הקצרה היא שבעלי הפרימיום יקבלו גישה מוקדמת לשלוש חבילות הרחבה שעדיין לא הוכרזו.

מעבר להודעה הקצרה שהופעה לשנייה, הגיימפליי שאורכו כ-20 דקות מציג לנו את השיפורים שנעשו במשחק, כאשר השיפור העיקרי שמציגים הוא בדרך בה הסימס מביאים לידי ביטוי את הרגשות שלהם, ואיך זה משפיע על מהלך המשחק. שיפור נוסף הוא הגודל בעולם שם הסימס – בסימס 3 כדי להחליף בין ערים יש לעשות שמירה חדשה לחלוטין, אך פה אפשר להחליף בין ערים ועולמות מיידית ובאותה השמירה. בנוסף לשיפורים, הציגו לנו עוד קצת על הפיצ'ר החדש שנוסף למשחק שמאפשר להוריד ישירות למשחק דברים שאנשים אחרים יצרו ובנו, מחדרים ובתים עד משפחות, ולהוסיף אותם מידית למשחק, בניגוד לדרך בה משתפים דברים בסגנון בסימס 3 שדורשת לצאת מהמשחק, להוריד מה שרוצים, להתקין מה שרוצים, ולהתחיל משחק חדש לגמרי עם מה שהורדתם. אם אנחנו כבר עוסקים בבתים, גם המערכת הזאת שונתה ועברה מספר שיפורים ונאמר שבניגוד למשחקים קודמים, אין טעות שאי אפשר לתקן בלחיצת כפתור אחת ומערכת הבנייה נעשתה הרבה יותר קלה וידידותית למשתמש.
בונוס: הגיימפליי גם מציג דיקטטור, דיקטטור מכין עוגיות, דיקטטור שורף עוגיות, דיקטטור משתין מפחד בגלל האש, וסוף טרגי ואירוני, תהנו! sims4The Sims 4 (ללא בריכות וילדים בגיל הרך) יכנס לחייכם ויאפשר לכם לשחק בחיים של אחרים ב-2 בספטמבר, מחכים? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כסףףףףףףףףףףףףףףף