Dishonored 2? שמועות שמשחק המשך יוכרז בגיימסקום

משחק המשך למשחק המצליח של בת'סדה, Dishonored, יחשף בגיימסקום הקרוב ויצא לפלטפורמות המחשב, PlayStation 4 ו-Xbox One, לפי שמועות שרצות ברשת.

dishonored_2_darkness_of_tyvia_full

משחק המשך ל-Dishonored היה צפוי, לאחר שבת'סדה שוחחה בשנה שעברה עם IGN על פוטנציאל למשחקי המשך ל-Dishonored ו-Rage.
במרץ הופתענו לראות, כנראה, הדלפה למשחק, ועכשיו השמועות רק מתחזקות:

dishonored_2

עברו מספר שבועות מאז תערוכת E3, ופתאום שמועות על Dishonored 2 שוב צפות, ובסוף השבוע האחרון פורסמו חדשות לגבי המשחק, שהודלפו על ידי מישהו מתוך בת'סדה בשביל NowGamer; לפי הדיווח של האתר, Dishonored 2 מפותח בסטודיו Arkane בליון (צרפת) כאשר הארווי סמית' מוביל את הפיתוח. במשחק תככב דמות ראשית חדשה, וזהותה עדיין לא אושרה.  גם דווח שהסטודיו שקל את האפשרות לתת לשחקנים את תפקיד הקיסרית אמילי קלדווין, משהו שהוצע פרק זמן לאחר יציאת המשחק הראשון.

VG247 קיבלו אימייל מאדם אנונימי, לגבי "Dishonored 2: Darkness of  Tyvia" בשמו המלא של המשחק, והאתר העביר את המידע לציבור הרחב, כולל עטיפת המשחק שלמעלה:

המשחק יגיע אל פלטפורמת המחשב, הפלייסטיישן 4 וה-Xbox One, כנראה בנובמבר 2015, וייחשף בגיימסקום הקרוב בחודש אוגוסט

אין מידע על זהות שולח האימייל, ויש לציין שלזייף עטיפה היא די קלה, אז אל נא תתרגשו ממנה. Dishonored 2 בטוח יוכרז מתישהו, במוקדם או במאוחר, ולמרות שאנחנו לא מוכנים לשים כסף על אימות ההדלפות הללו, אנחנו יותר משמחים לומר שהשמועות מעידות על רצון עז למידע על משחק ההמשך מ-Arkane. שלחנו אימייל לבת'סדה בנושא, אך תשובה לא התקבלה. איננו יודעים מה מתכננת Arkane מאז יציאת Dishonored, אבל אנחנו כן יודעים שהסטודיו שכר עוד אנשים לעבודה על PS4 ו-Xbox One, כמו כן גם מחשב, ופלטפורמות מוקדמות יותר, למקרה שהיה לכם ספק שבת'סדה לא תשחרר את משחקיה הגדולים לקונסולות החדשות.

יכול להיות שנראה את המשחק הבא של בת'סדה בגיימסקום הקרב ובא? נחכה לאוגוסט.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות