הכירו את משחק הפעולה הבא מבית Gearbox

Gearbox Software שהביאה לעולם את סדרת Borderlands המצליחה ששילבה בין משחק פעולה מגוף ראשון למשחק RPG וגרמה להמון גיימרים להתאהב, תנסה לערבב שוב 2 ז'אנרים שונים במשחק הבא שלה – Battleborn.

אמש ב-Gameinformer נחשף המשחק הבא של Gearbox, הוא נקרא Battleborn והוא ינסה לשלב בין אלמנטים של משחקי MOBA למשחק אקשן מהיר מגוף ראשון. המשחק יציג לנו חמש קלאסים שונים, כל אחד מהם עם התמחות שונה לחלוטין ולפי טריילר החשיפה כבר ניתן להבין ששיתוף פעולה יהיה דבר חיוני ומשפיע מאוד להצלחה.הקבוצות ילחמו בינהן על הבעלות על כוכב הלכת האחרון בקוסמוס (שעל פי טריילר החשיפה ניתן להסיק שיהיה צבעוני ומרענן).
בנתיים ידוע על שני מצבי משחק:

  • Incursion – משחק חמש על חמש שמשלב אקשן מהיר עם אלמנטים של משחקי MOBA (כמו LOL או DOTA 2).
  • Rival Battleborn – תלחמו אחד בשני בעולם העשיר והצבעוני של המשחק כאשר ברקע יש גם להלחם בערימות של רובוטים קטנים.

במשחק יש 20 רמות, כל רמה מלאה באפשרויות עיצוב דמות, סקילים ונשקים חדשים, כאשר הרמות ישפיעו גם על הקמפיין הקואופרטיבי של חמש שחקנים שעליו Gearbox עדיין לא חשפה כלום. בנוסף לשיפורים לדמויות, אפשר לפתוח דמויות חדשת לגמרי, שלפי Gearbox לא רק נראים אחרת, אלא גם מרגישים אחרת, לדוגמא, הגיימפליי ב-Space Marine ירגיש כאילו הוא לקוח ממשחק פעולה מודרני, הציידת תקפץ מעל ראשיהם של השחקנים האחרים ותירה חצים קטלניים. ועוד רבים וטובים, יציגו לנו גיבורים מכל פנטזיה אפשרית, Gearbox רוצה להגשים את החלום של הרבה שחקנים ולהביא לעולם הגוף ראשון דברים שלא נראו קודם.

Battleborn ישוחרר ל-Xbox One, Playstation 4 ולמחשב האישי, תאריך או חלון זמן משוער לשחרור המשחק עדיין לא פורסם.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מה זה אומר לגבי borderlands 3?

יש לי רק דבר להגיד על זה חרא אחד גדול נו באמת מה זה הדבר הזה? איפה אחים לנשק?

הערכה שלי, הוקפא או בוטל בגלל הנסיון להביא דברים חדשים. מקווה שאני טועה