דום “יצטרך להוכיח את עצמו מחדש”

DOOM4

במשך שנה ניסו (בשקט מופתי) בבת’סדה לנסות ולמצוא דרכים להחזיר את מלך המלכים של ז’אנר הFPS, ורק לאחרונה החזרה נראת קרובה מתמיד. עכשיו פיט היינס שובר את השתיקה לגבי תהליך הפיתוח הארוך והמטלטל שהמשחק עבר ומודה: אי אפשר להסתמך על נוסטלגיה לבדה, המותג יצטרך להוכיח את עצמו מחדש.

לאחר שבת’סדה הצליחו לאתחל  את וולפנשטיין שתואר על ידי פיט היינס, סמנכ”ל השיווק ויחסי הציבור בבת’סדה, כמותג “קצת חלוד” עם משחק חדש בשם The New Order. מביע היינס שאיפות דומות למותג רדום אחר של id Software שלא ראה משחק חדש כבר כמעט עשור.

תמונה מתוך הטיזר של דום
דום 4, יצליח להחזיר עטרה ליושנה?

בראיון לגליון האחרון של מגזין המשחקים העסקי MCV התייחס היינס לאתחול של וולפנשטיין: “שני המשחקים האחרונים היו או ‘בסדר’ או ‘לא טובים’. זה לא היה מותג שאנשים היו נואשים למשחק חדש וולפנשטיין זה לא אנצ’רטד. ידענו שנצטרך זמן להסביר את המהלך. אבל המפתחת Machine Games הצליחה לטהר את המותג:

אנחנו רואים זאת כסיטואציה דומה לוולפנשטיין, כי עבר המון זמן מאז משחק הדום האחרון, אנחנו נכנסים כאילו אנחנו צרכים להוכיח את עצמנו שוב, אין לנו מעבר חופשי. אף אחד לא הולך להניח שזה הולך לצאת מדהים

פיט המשיך להגיד שהם מתכוונים להוכיח שזה הולך להיות דבר כיף ושונה שהקהל ישים לב אליו, והם מכוונים שזאת תהיה ברירת המחדל שלהם: “אי אפשר פשוט להגיד ‘זה דום, ברור שהולכים לשחק בזה’ אבל זה פשוט יגרום לנו לעבוד קשה יותר”

באפריל אשתקד בת’סדה הכריזה כי הפיתוח של דום 4  התחיל מחדש לאחר שאבטיפוס למשחק נכשל לעמוד בסטנדרט האיכות וריגוש ש-id ובת’סדה קבעו לעצמם ולמה שמצפה קהל המעריצים של דום. חודש שעבר בE3 בת’סדה שחררה טיזר טריילר (בסוף הכתבה) שמאשר חשיפה מלאה בקוויקון. (שאגב, תהיה רק לאלו שמתכוונים להגיע לאירוע כמו כתבנו באמריקה: אליעד קמחי), הזמנות לבטא של דום 4 יחולקו לאלו שהזמינו מראש את The New Order

אז נראה שלבת’סדה יש הרבה עבודה לעשות, ויהיה עליה לעשות זאת ללא היוצר המקורי של הסדרה, ג’ון קארמק, שעזב את החברה (לטובת מציאות מדומה), אחד מהאנשים שעיצב את הז’אנר ונחשב לאחר מהמפתחים המעורכים ביותר בתעשייה.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה זין הם לא יראו את המשחק לקהל הפתוח מזל שאליעד קמחי היה באירוע כדי לעדכן אותנו