הכירו את Areal: המשחק הבא של יוצאי יחידת S.T.A.L.K.E.R

[עדכון: הפרויקט עלה לאוויר] טיוטא שהועלתה לאתר קיקסטארטר חושפת את Areal, המשחק הבא של האנשים שחתומים בין היתר על פיתוחם של S.T.A.L.K.E.R ו Metro: Last Night

אריאל, פרויקט מימון חדש שהועלה בינתיים כטיוטא לאתר קיקסטארטר, ויעלה לאוויר ביום חמישי, חושף את הפרויקט של חברת West Games, שמורכבת מאנשים שעומדים מאחורי פיתוח המשחק S.T.A.L.K.E.R, שכזכור, ההמשך שלו הוקפא עד להודעה חדשה.

המפתחים מבקשים להשיג סכום מינימלי של 30K דולרים, על מנת לממן את תחילתו של הפרויקט, שמוגדר כיורש רוחני לסדרת הקלאט לדבריהם, כשעל פי הטיוטא, כל הכסף עד היום הגיע מכיסיהם הפרטיים של העובדים. המשחק, הוכרז בסביבת עולם פתוח, מסיבי ומאוד מגוון וצבעוני, למרות שהוא מוגדר בסביבת פוסט אפוקליפטית.

West-Games-areal

העלילה של המשחק מתארת עתיד שבו הציביליזציה התפרקה באשמת  חומרים בשם Metamorphite, המסוגלים להתפשט, להשחית ולהדביק את כל העולם. מקור Metamorphite מגיע ממטאור שהשפיע על כדור הארץ לפני זמן רב, ויצר סכסוך ושפיכות דמים בלתי פוסקים.

הסיפור של Areal הוא לא ליניארי – שחקנים יכולים לבחור איך הדמויות שלהם יתנהגו וידברו, ככמעט כל הלך ופעולה משנים את העלילה של המשחק. עוד נכתב כי אין מערכת מוסר במשחק, אז אתם חופשיים לעשות בחירות שאתה חושבים שהם הטובים ביותר בכל מצב נתון, מבלי להיות מוגבלים על-ידי מערכת טובה/ סטנדרטית / רעה.

 

בסופו של דבר, Areal הוא לטענת מפתחיו, שיאו של כל מה שאנחנו רוצים לראות ממשחק פוסט אפוקליפטי, בעולם פתוח ויורש רוחני הולם ל S.T.A.L.K.E.R

The definitive spiritual successor to the cult hit S.T.A.L.K.E.R. series.

areal.west-games stalker

באותו ענין, משחק אחר בשם Survarium, גם כן מפותח על-ידי אנשים שהיו חלק מהפיתוח של סטולקר, חלק מהצוות הבכיר של האולפן (GSC Game World) הקים חברת פיתוח חדשה בשם Vostock Games שעובדת על הפרויקט שנמצא כרגע בשלב הביטא שלו. המשחק צפוי להיות משחק יריות חינמי (MMOFPS), ושיעשה כבוד לסדרת  S.T.A.L.K.E.R.

אני ספרתי 10 פעמים את המילה S.T.A.L.K.E.R בכתבה, הגזמתי? לא. כמה יורשים רוחניים אפשר לפתח במקביל למשחק אחד?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות