תכנים בדף

מדוע לא יהיה מולטיפלייר תחרותי ב Assassin's Creed Unity?

assassins_creed_unity-מולטיפלייר

הכותר הבא בסדרת תורת המתנקש לא יכל מולטיפלייר תחרותי, למה בעצם?

יוניטי ותחרותי לא הולכים ביחד, כך משתמע מחברת יוביסופט בהקשר של מצב מרובה המשתתפים של 'אססינס קריד: אחדות'. הסיבה נעוצה בכך שלטענת יוביסופט, זו בחירת הקהל ומטרתה של החברה הוא לספק את הבקשה ארוכת השנים של מיליוני המעריצים של הסדרה, לשחק את המשחק ביחד.

AC:U יהיה הפרק הראשון בסדרת אססינס קריד שיתמוך באפשרות קו-אופ גמיש (כניסה ויציאה בזמן אמת), בו תוכלו להכנס ולהצטרף לחבריכם ולבנות יחד את לבנות "אחוות מתנקשים", תוך כדי התמודדות עם משימות התנקשות שונות ביחד בעולם הפתוח רחב הידיים של המשחק.

שת"פ במקום עימות

מעצב השלבים במשחק התראיין לאתר GamingBolt והסביר  כי השינוי הגדול וההתמקדות במצב השיתופי, אילצה את החברה לשנות את משחק הליבה, זאת כדי שהמוד יצליח להעניק את החוויה הגדולה ביותר לגיימרים.

אנחנו הולכים לחוויה המשותפת. פירושו של דבר הוא שפיתחנו מכניקת ליבה של שיתוף פעולה במקום עימות. זה אומר להגדיר מחדש את הקרבות, כך שמספר שחקנים באמת יכולים לעסוק בהם ויש להם אסטרטגיה טובה יותר נגד AI, שמגיב בצורה שונה בכל פעם. אותו דבר לניווט ואותו דבר להתגנבות.

הפרק הבא בסדרה, יקח אותנו כידוע למהפיכה הצרפתית, פריז של שלהי המאה ה-18, עם דמות חדשה בשם ארנו (Arno).

Assassin's Creed Unity ישוחרר ב 22/10 ל-Xbox One, Playstation 4 ול-PC.