Assassin's Creed Unity – מה חדש בתורת המתנקש?

assassins-creed-unity-release-date-28-october

Assassin's Creed Unity שאחרי החשיפה בתערוכת E3 2014: מה נשתנה הלילה הזה?

בתור מעריץ מושבע של סדרת Assassin's Creed ציפיתי בכיליון עיניים להצגה הראשית של Ubisoft. הלוט הורם מעל פריז של שלהי המאה ה-18, חושף אותה במלוא הדרה הדיגיטלי. במהלך הדגמת משחקיות חיה, עברו המפתחים על השינויים והחידושים אשר ייושמו במשחק החדש.

https://www.youtube.com/watch?v=9fAw2UGYut8

על פי יוביסופט, נבנה Unity מהיסוד עבור דור הקונסולות החדש ועבור מחשבים חדשים בהתאם (יפה שמישהו זוכר שמחשבים קיימים בשוק). כתוצאה מכך מערכות בסיסיות כגון מערכת הפארקור (כעת יש טיפוס מעלה ומטה בנפרד, דבר זה מאפשר שליטה רבה יותר ותכנון דרך מדויק יותר) והלחימה (חלפו עברו ימי ה-counter button) נבנו על מנת לאפשר שליטה מרבית ולהציב אתגר נוסף לשחקן. חידוש גדול נוסף הוא כמובן מצב קואופרטיבי של ארבעה שחקנים אשר ישולב בתוך המצב לשחקן יחיד (מישהו אמר Watch Dogs?) ויאפשר מגוון דרכים להשלמת משימות מורכבות.

חידוש זה הוא כמובן, ברוח אחוות המתנקשים (קונספט שמומש מ-AC Brotherhood עד עכשיו באמצעות אינטליגנציה מלאכותית) ואמור להוסיף חיות הן של העולם הפתוח, זאת כמובן, בתנאי שיהיו די פעילויות עבור השחקנים הייחודיות למצב הקואופרטיבי. אם כל זה לא הספיק לכם הרי שכבר לאחר ההצגה נחשף חידוש נוסף, מעתה לא יהיו עוד המשימות מוכתבות מראש, וכישלון בפעולה יגרום לפעולה אחרת (במקום לפסילה). אלו חדשות משמחות במיוחד, מעתה והלאה משימות המעקב (אשר נחשבו ע"י רבים לעקב אכילס של הסדרה) יהפכו מרתקות בשל השפעת תוצאותיהן על המשך המשחק ובשל היכולת לשחקן אותן במגוון צורות ודרכים (התגנבות, מרדף פארקור ברוטאליות ועוד).

צעד זה נעשה בהתאם למגמה מכוונת של Ubisoft, על פיה במשחק זה יקבל השחקן לידיו את האפשרות לעצב את המתנקש שברשותו כרצונו. יחד עם זאת, סיפורה הדמות הראשית והלך רוחה עדיין יהיו קבועים והמחסל התורן הפעם הוא ארנו (Arno).

פרטי העלילה אשר נחשפו עד כה מצביעים על סיפור "קלאסי יותר" במסגרתו טראומה בעברו של ארנו הניעה אותו להצטרף למסדר המתנקשים ולרדוף אחר הצדק ברחובות (וגגות) פריז. סיפור זה כאמור, דומה מאוד לסיפורם של אציו אלטאיר וקונור (בכל אחד מהם אגב, הטראומה הייתה אובדן אחד ההורים) ולכן גם המתנקש שעולה ממנו יכול להצליח כפרוטגוניסט כמו אציו או להיכשל כמו קונור (Ubisoft מבטיחה דמות מעניינת ורבת רבדים, אני סקפטי על סמך ניסיונות העבר, אבל מחכה ונראה…).

למרות הטורנדו של חידושים ואפשרויות, בעודי צופה בטריילרים השונים, עדיין הרגשתי בבית, וזו כמובן הרגשה חשובה. הסכנה הממשית בעיצוב מחדש הוא אובדן הזהות הישנה, תחושת השייכות והאלמנטים המוכרים. נכון לרגע זה נראה ש-Ubisoft לא מתכוונת לשנות לחלוטין את פני הסדרה, אלא להכניס רוח רעננה על מנת לסחוף מעריצים ישנים וחדשים. עד היום קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר הייתה בין AC ל-ACII במסגרתה עבר המשחק שינויים רדיקלים אך נשאר נאמן לרוח המקור, התוצאה, הצלחה מסחררת והמשחק הטוב בסדרה. לשם בדיוק החברה ב-Ubisoft צריכים לכוון, חוויה חדשה ומרעננת, עם ניחוח של בית.

אז מה נשתנה הלילה הזה? הכל ולא כלום…

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
10 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם זה נכון,ויבוצע בצורה טובה אז המשחק הזה יהיה פורץ דרך ומעולה!!!

"חידוש נוסף, מעתה לא יהיו עוד המשימות מוכתבות מראש, וכישלון בפעולה יגרום לפעולה אחרת (במקום לפסילה). אלו חדשות משמחות במיוחד, מעתה והלאה משימות המעקב (אשר נחשבו ע"י רבים לעקב אכילס של הסדרה) יהפכו מרתקות בשל השפעת תוצאותיהן על המשך המשחק ובשל היכולת לשחקן אותן במגוון צורות ודרכים (התגנבות, מרדף פארקור ברוטאליות ועוד)."

ישששש תודה לאל שהוא יוצא למחשב!
עוד התחלתי להתלבט אולי לקנות PS4 ולהשקיע פחות במחשב אבל עכשיו אין סיכוי

חבל שזה לא אפשרי לישראל.. בכיף הייתי מזמין.

הגיימפלי של unity נראה טוב !

The division, assassin's creed unity, the witcher 3
אלו המשחקים שהרשימו הכי הרבה מבחינת גרפיקה ועולם פתוח וסיפור

למה זה נראה שהם מנסים לגרום לנו לאהוב את הדמות הראשית כל כך? קדימה, יובי, קונור לא היה כזה כישלון, דווקא החיים והמאבק הפנימי שבו היו מאוד מעניינים. הבעיה הייתה כמה חלקים מהאישיות שלו: אופטימיות נאיבית – קצת יותר מדי. בעיות אבא – היה אפשר לעשות את זה טוב יותר. "איפה צ'ארלס לי!" – טוב, זה היה אפשר למחוק.

בכל מקרה – ארנו. רק שלא ייצא כמו איידן מוואצ' דוגס.

הם לא עשו שום דבר כדי לגרום לנו לאהוב את הדמות האשית, אבל בכללי ארנו נראה BADASS

נחכה ונראה מה יצא מזה.. בינתיים ניראה מדהים ויוצא דופן.. אבל אמרתי אותו דבר על בלאק פלג ועל 3

קריד 4 היה מעולה.

מסכים לגמרי, הכל היה מושלם במשחק…אפילו החלק המודרני לפי דעתי היה מהנה (אהבתי לפרוץ למחשבים כדי למצוא קצת מידע או פרטים אישיים וכאלה).