FIFA 15 מגיע בספטמבר – מה חדש?

לפני מספר ימים EA פרסמה סרטון טיזר שהביא לנו דגימה למשחק FIFA 15 וכמובטח גם הציגה לנו טריילר משחקיות ב-E3 לצד פרטים נוספים. אז מה השתנה השנה?

ב-E3 המפיצה והמפתחת EA ענתה לנו על השאלה הכי חשובה, מהו תאריך היציאה של המשחק. כתוצאה מההכרזה ההערכות בנוגע למשחק אכן צדקו והוא יוצא ב-23 לספטמבר, ל-Xbox one,Xbox 360,Playstation 4,Playstation 3 וכמובן למחשב.  לפי החברה, יש הרבה חדש השנה, שכן זהו המשחק הכי מורכב לפיתוח מבין כל משחקי ה-FIFA עד כה, אז בואו נתחיל.

אינטליגנציה רגשית

FIFA 15 יביא השנה, דבר שמכונה "אינטליגנציה רגשית", זאת אומרת שלשחקנים יהיה זיכרון משל עצמם והם יביעו רגשות לפי מהלך המשחק בו הם משחקים. במשחק יהיו למעלה מ-600 תגובות רגשיות, ככה שתצפו מהשחקנים להגיב לרגעים שישפעו על מהלכו של המשחק, כמו תיקול רע, החמצות וגולים מיוחדים, בדיוק כמו במציאות. בתקווה שזה ייושם, השחקנים יגיבו למצבים בהבעות פנים ואף תגובות פיזיות.

fifa 15

דינמיות

עוד אפשרות שתתווסף למשחק נקראת "הצגה דינמית של המשחק", שכך לפי המפתחת תצא לפועל: "כל קבוצה תהנה מהתנהגות מיוחדת של הקהל, זאת אומרת שלכל ארץ או מועדון תהיה עידודים ושירים ייחודים. לדוגמה האוהדים של ליברפול באנפילד יישמעו אחרת מאוהדי ברצלונה בקאמפ נואו". כעת חלק מהמגרשים החשובים ייראו מאוד אותנטיים וכתוצאה מכך השדרנים יישקפו את הצורה שבה האוהדים מתנהגים. בנוסף יהיו אנימציות חדשות של מביאי כדורים, הספסל  ומסכי לד אקטיביים כדי להשאיר אותכם בלהט המשחק. טקטיקת הקבוצה היא עוד תוספת חשובה למשחק, האפשרות החדשה בעצם גורמת לשחקנים שלכם ושל הקבוצה היריבה לזהות את מה שקורה על המגרש וכתוצאה מכך לשנות את הצורה בה הם מתנהלים.

fifa 15

חיכוך הכדור וגרפיקה

התזוזה וזריזות של השחקנים שופרה גם כן, השחקנים יכנסו אל תוך האקשן עם איזון וחיכוך טובים יותר ונגיעות רגישות יותר בכדור, כך שיישאר קרוב לרגל. השיפור הזה יגרום לנו להתחבר יותר לאישיות של השחקנים הטובים בעולם. תוכלו לחוות גם מלחמות "שחקן אל שחקן", תוך הקטנת החיכוך והפציעות. תוכלו גם לבצע עבירות בזמן שאתם עם הכדור, כמו "התנגשות" כתפיים וגם לראשונה תוכלו לחוות ואף לראות בבירור משיכות בחולצה. תוכלו לראות גם שיפור בתרגילי הסיבוב, הסללומים וההקשתות שיגרמו למשחק להיראות הכי מציאותי שאפשר. לבסוף תוכלו לראות שיפור בצד הגרפי; פירוט פני השחקנים והמודלים שלהם נראים מדוייקים מתמיד. FIFA 15 נראה ככותר שאמור להוות גאווה לסדרה ואם EA תקיים את ההבטחות שלה, היא תוכל להיות גאה בהישג.

FIFA-15-FIFA-15-Coming-to-Xbox-One-Xbox-360-and-PC-on-September-23

כאמור, המשחק ישוחרר ב-23 בספטמבר ל-Xbox one,Xbox 360,Playstation 4,Playstation 3 ולמחשב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

אני נהנתי ועדיין נהנה מ14 , אז יש למה לצפות.

אולי יעניין אתכם
Close