הטטריס האולטימטיבי הוכרז ויגיע בקיץ

Tetris-Ultimate-Coming-to-PS4,-Xbox-One-&-PC

יוביסופט מכריזה על Tetris Ultimate לפלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן וגם למחשב האישי. המשחק יוצג בתערוכת E3

השנה טטריס חוגג יומולדת 30, המשחק שפותח בצל הצבא הסובייטי והפך לאחד ממשחקי הפאזל הפופולרים בכל הזמנים, לא זקוק להצגה. טטריס זה מותג על בתעשיית המשחקים.

בינואר השנה, הודיעה יוביסופט על שיתוף פעולה עם חברת טטריס העולמית, שיניב משחק טטריס חדש לפלייסטיישן 4 ולאקסבוקס וואן, והלילה זה קורה- Tetris Ultimate מוכרז.

המשחק שצפוי להגיע בקיץ לקונסולות ובסתיו למחשב, יכלול שישה מצבי משחק: מרתון, אינסופי, אולטרה, ספרינט, קרב, וקרב Power-Up, כל אחד מהם יתמוך ב 1 עד 4 שחקנים.

טטריס אולטימייט יכלול גם את כל העדכונים החברתיים החדשים שנועדו לאפשר לשחקנים להתחבר לחברים בכל העת, לעקוב אחר ציוניהם ולהתעדכן בהודעות כאשר אירועים מסוימים מתרחשים.  למשחק יהיה גם Leaderboards שיאפשר להשוות את הביצועים של שחקנים ברחבי העולם, באמצעות ניקוד ה Tetriminos הרשמי.

החברה תציג את המשחק החדש בתערוכת E3 2014, ואחד מהם, אלכס פז'יטנוב, היוצר המקורי של טטריס (שלאחרונה השיק משחק פאזל חדש ל-iOS בשם Marbly), גם כן יהיה שם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

ספוילרים!

קוביות נופלות אחת על השניה…

לא יכול להמשיך לחכות למשחק הזה,
שמעתי שהמשחקיות החדשה היא משהו מטורף,הסטורי ליין פשוט מושך אותך למשחק וכולך שקוע בו ולא יכול לעזוב והדבר שהכי מעולה פה,זה שבגלל הגרפיקה המטורפת והאינסוף אפקטים המשחק הזה הוא רק לNG ולPC.
בקיצור,משחק השנה.