Prey 2 יהיה היורש הרוחני של System Shock 2?

Prey-2-Early-Concept-Documents-Leaked

שוק מערכתי: מסמכים לקונספט הראשוני למשחק ההמשך Prey 2 דלפו לרשת. הסדרה תמשיך עם פיתוח חדש של אולפני Arkane, שמשנים לה כיוון ופונים לקהל ההארדקור, עם שאיפה להפוך ליורש רוחני של SS2. צפי לשחרור סתיו 2016

באוגוסט שנה שעברה, דלפו לרשת מספר לא מבוטל של תמונות שחיזקו את השמועה כי המשחק Prey 2 נמצא בפיתוח באולפן Arkane Studios שאחראי על פיתוח משחק ההתגנבות המשובח, Dishonored. אולם, במהלך אירוע QuakeCon האחרון הכחישה באת'סדה את השמועה הנוגעת לזהות המפתחת, אך אישרה כי המשחק עדיין "חי".

Prey 2 נמצא בפיתוח, ונושא את שם הקוד "DANIELLE" והמסמכים חדשים שדלפו לרשת חושפים מידע רב על מאפייני המשחק הבא, העלילה, הכיוון הכללי שאליו הוא הולך, וכפי שזה נראה כרגע, הוא לא הולך להיות כל-כך קשור למשחק הראשון, אולי רק בהקשר לקו העלילה הכללי.

המסמכים שדלפו לא בהכרח חושפים את המשחק הבא, אלא מציגים "קווים לדמותו": תמונות קונספט, רעיונות, אלמנטים, תרחישים, גיבורים, דמויות ועוד מידע רב.

prey 2 ss2

סיסטם שוק שלוש

Prey 2 מפותח לכיוון של (שימו לב לסדר) משחק תפקידים עם אלמנטים של משחק יריות בגוף ראשון, שיקח השראה מאחד המשחקים, אולי הטובים בהיסטוריה, Shock 2, שלמי שלא מכיר, מדובר באביו החוקי של סדרת ביושוק.

במשחק הבא, ובדומה לסיסטם–שוק 2,  תוכלו לפרוץ לכל מיני מכשירים וציוד, ממצלמות אבטחה למחשבים , רובוטים , צריחים ועוד. השחקן יוכל לשפר את היכולות שלו באמצעות מודולים של סייבר ויהיו גם במכונות אוטומטיות לרכישת ושדרוג פריטים/חפצים (crafting).

הלחימה במשחק מתמקדת בשילוב של כלי נשק , וגם אפשרות לשלוט באויבים , לבצע מניפולציות על כוח הכבידה, להשתמש במערכת הסוואה, כי התגנבות והישרדות יקחו חלק חשוב במשחק.

PREY 2 עלילה

במונחים של סיפור בפועל, יש ארבעה כאלו, שמעורב בהם בחור בשם דניאל שו (Danielle Sho), התייחסות ברורה ל SHODAN מ System Shock 2,  שעוזר לשחקן לחשוף שהוא בעצם נמצא בתוך תחנת מחקר על גבי חללית החייזרים מהמשחק הראשון.

Prey 2 Document 1

Prey 2 Document 2

באת'סדה ו Arkane עדיין לא הגיבו על ההדלפות, שחותמות בכך ש Prey 2 ישוחרר בסתיו 2016 למחשב האישי, PS4, ו Xbox One.

מקור: AGB

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המסמכים האלו מאוד מעניינים ומציגים רצון מצד המפתחים ליצור משחק מעניין יותר ולא גנרי.