מהמקום הכי לא צפוי: "ביקורת" ראשונה ל-Watch Dogs מגיעה מקונאן או'בריאן

wcepn938iwmeezpyyzyp

ימים ספורים לקראת השקת אחד המשחקים הכי מצופים בשנתיים האחרונות, משוחררת "הביקורת" הראשונה של Watch Dogs אל העולם. מה ההפתעה: את המשחק מסקר הקומיקאי האמריקני קונאן או'בריאן. ביקורת נוספת נתנה למשחק ציון של 7.2/10, אך לטענת יוביסופט מדובר בביקורת "מזויפת".

פחות מארבעה ימים נותרו לפני שיוביסופט תשחרר באופן רשמי את משחק הדגל שלה לשנה הנוכחית. וואצ' דוגס הזדהב, זכה לסרטון תוצרת ישראל, ולא מזמן אפילו שוחרר טריילר ההשקה למשחק הפעולה-הרפתקאות-האקרים. ומה עכשיו? המשחק זוכה ל"ביקורת" ראשונה. נחמד. ממי? קונאן או'בריאן (Conan O'Brian), קומיקאי אמריקני ומגיש תוכנית האירוח שנושאת את שמו, שידוע בחוסר היכולת שלו במשחקי וידאו.

אתר קוטאקו מדווח שאו'בריאן סיקר את המשחק במהלך סרטון "Clueless Gamer". והתוצאה? לא שימוש ביכולות ה-האקינג של איידן, ולא קידוד חכם במהלך מרדפי מכוניות. במהלך כל "הביקורת", או'בריאן רוצח עוברי אורח תמימים וחסרי-אונים. לא סתם שמתי מרכאות.

ביקורת נוספת ששוחררה לפני פחות משבוע באתר הנקרא WCCFTECH נתנה למשחק ציון סביר של 7.2/10. לטענת יוביסופט, כל הביקורות לפני שחרור המשחק הן "מזויפות", וביקורות רשמיות למשחק ישוחררו רק ביום ההשקה. "הביקורת" הזאת, גרסת XBONE, ביקרה בחריפות את הגרפיקה של המשחק וכותב הביקורת, אלי נאקווי (Ali Naqi) אף הקניט את קוראי הכתבה שחושבים שהמשחק יראה פנטסטי.

Watch-Dogs-Launch-Trailer

Watch Dogs ישוחרר ב-27 במאי בכל העולם, ויגיע למחשב, לפלייסטיישן 3, לפלייסטיישן 4, לאקס-בוקס 360 ולאקס-בוקס ONE. המשחק גם יגיע מאוחר יותר לקונסולת ה-Wii U.

מקור: קוטאקו

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
12 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אובראין ענק!!
תודה על הפרסום גיימפרו

No problemo!

מחכים עוד 4 ימים למנייק

בסוף זה היה חרא משחק

נראה מה יהיה. או'בריאן הוא שחקן נוראי, אז אין לקחת את דבריו ברצינות רבה מדי.

הביקורת של הבחור ההודי שהעניקה למשחק 72 לא הסבירה יותר מדי; לא משחקיות, לא סיפור. רק תלונות על הגרפיקה.

ביקורת נוספת מאתר צרפתי העניקה למשחק ציון גבוה מאוד של 19/20 (שווה ל-95). המבקר כן אהב את הכל, חוץ מהסיפור. ידעתי שזה יהיה סיפור חלש…

אני מהמר על ממוצע ביקורות 85

אני מהמר בין 72 ל-89.

אני מהמר שזה דווקא יאכזב והביקורות יהיו מסביב ל-70

ניחוש שלי : ממוצע 8.7-8.8

קדימה הימורים!
מי שזוכה……..מקבל כיף!!!

יאללה גם תורי להמר,
בין 7.9 ל-8.5

אני מקווה שב"לקבל כיף" התכוונת למשחק… XD