Wolfenstein: The New Order – כל הביקורות כאן

Review-Round-Up-wolfenstein-the-new-order

הביקורות לוולפנשטיין החדש טובות. לא מושלמות, אבל עם ממוצע של כ 80 לכל הפלטפורמות, ובהיעדר לראשונה מולטיפלייר בסדרה, באת'סדה יכולה להיות מאוד מרוצה

Wolfenstein: The New Order שוחרר לאוויר העולם, עם הסדר החדש וביקורות כבר כאן. 5 שנים אחרי הכותר הקודם שהיווה אתחול לסדרה, ואפשר לסכם אותו כחביב (הכיל מולטי מבאס), ושזכה לממוצע ביקורות של קצת מעל 70, וולפנשטיין החדש מסתמן כמו משחק יריות סינגל ששווה לשקול. או כמו שצוין בביקורת הראשונה, שווה לשחק בו עד בואו של איידן פירס.

אתחיל עם הביקורות הפחות טובות, כדי להשאיר אתכם בסוף עם טעם טוב בפה:

האתר Joystiq מעניק למשחק 3/5 וטוען כי הבעיה הגדולה ביותר של המשחק היא חוסר עקביות בחוויה … מה שמונע מהמשחק להפוך למשחק יריות/פעולה קלאסי, בנוסף, הדרמה בעלילה לא מספיק חזקה כדי למשוך את השחקן פנימה.

גם באתר וידאו-גיימר העניקו למשחק ציון דומה (6/10), שאגב, זה הציון הנמוך ביותר למשחק מבין כל הביקורות, ולמבקר היתה כנראה בעיה עם ציפיות יתר, ועם נרטיב בעייתי:

Review-VG-wolfenstein-the-new-order

https://www.youtube.com/watch?v=bL5T_kv2whI

ב IGN משבחים כמה מהמרכיבים החשובים של המשחק ומעניקים לו ציון 7.8/10 :

וולפנשטיין: סדר חדש, הוא משחק יריות טיפוסי, עם איכות כתיבה ודמויות אמינות. בזמן שהסדר החדש הוא בשום אופן, צורה, סימולציה של העולם האמיתי,  10 עד 12 שעות קמפיין בהחלט יכולות לגרום לך לעצור ולתהות יותר מאשר, האתחול מחדש של 2009 , Wolfenstein של רייבן (חברת פיתוח).

וולפנשטיין ביקורת IGN

בגיימספוט, למעט מערכת הפרקס (perks system), יש בעיקר דברים טובים להגיד על המשחק שזוכה לציון טוב של 8/10

עוצמת הלחימה של הסדר החדש והגיוון, הקצב של המשחק והלחימה העניקו לסדרת Wolfenstein נשימה של אוויר צח…המשחק הוא חגיגה למעריצי הסדרה וזה מרגיש כמו מסיבה פרידה ראויה. הסדר החדש יכול להיות שירת הברבור האחרונה של וויליאם בלזקוביץ'.

ReviewS-Round-Up-wolfenstein-the-new-order

האתר פוליגון העניק את אחד הציונים הגבוהים למשחק, 9/10 ומסקנה שוולפנשטיין החדש הוא משחק בלתי נשכח:

הסדר החדש הוא משחק יריות שמרגיש כמו משחק קלאסי. מאשין גיימס הביאה  את כל הכישרון שלה לפיתוח, והמשחק מחזיק, מאופין במכניקה יעילה,עם דמויות ראויות שמדובבות להפליא. העלילה כאן היא בלתי נשכחת.

[divider]

להלן כל הציונים והביקורות למשחק Wolfenstein: The New Order:

"הסדר החדש", הכותר התשיעי בסדרת וולפנשטיין, הוא משחק יריות מגוף ראשון השני בלבד שמשוחרר השנה, ואחד המצופים לחודש זה ולשנת 2014 בכלל.

הסיפור של המשחק מתרחש במציאות חלופית בשנות ה-60 בה הנאצים ניצחו במלחמת העולם השנייה והשתלטו על העולם. שלוש שנים לאחר אירועי הכותר הקודם, BJ, הפרוטגוניסט הראשי, נשלח למשימה בלתי אפשרית להביס את האימפריה הנאצית, כי אין לו משהו אחר לעשות חיים. במהלך המשחק, על BJ להסתנן לבסיסים נאציים, להלחם בלגיונות אויבים, ולהשתמש ב… "סופר נשקים" של הנאצים נגדם.

https://www.youtube.com/watch?v=rE1FAdw2P2M

להבדיל מכותרי העבר, וולפנשטיין הוא משחק סינגל-פלייר בלבד, באורך של כ-20 שעות. המהדורה המיוחדת למשחק, לא כוללת עותק של המשחק. יש לציין כי הזמנה מוקדמת של המשחק תעניק לכם גישה לבטא של Doom 4!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

אם למישהו יש את המשחק WOLFENSTEIN THE NOW ORDER
החדש אשמח להחליף משחקים יש לי KILLZONE והשני זה ASSASSINS
CREED BLACK FLAG ללא שריטות בכלל בהתחייבות נרכשו בארץ בחניות
טלפון 052-7075992 ליאור

חברים מישהו יכול להגיד לי
אם שווה לקנות את המשחק הזה
ואם המשחק הזה מושך מבחינת הגרפיקה
או משהו אחר אשמח לקבל תשובות
מאנשים שכבר משחקים בזה
תודה ויום נפלא לכולם ולכל צוות gamepro

תנסה קודם להפעיל אותו ולשחק בו בארץ כי ישראל היא אחת הארצות שאסרה את המכירה של המשחק.
הדרך היחידה כרגע לשחק היא דרך הקונסולות/VPN .