מאסטר צ'יף חוזר: Halo 5: Guardians נחשף!

Hero_Halo5

ראינו טעימה קטנה ממנו בשנה שעברה, והיו לא מעט שמועות ותאוריות בנוגע אליו, אך כעת מיקרוסופט ו-343 אינדסטריז שוברות שתיקה: הכותר הבא בסדרת היילו האגדית הוא Halo 5: Guardians, והוא יגיע לאקס בוקס וואן ב-2015.

לא שזה היה לא-צפוי, אבל עדיין זה מאוד מרגש: 343 אינדסטריז חושפת שהמשחק הבא בסדרת היילו, שנחשף בשנה שעברה והביא לים של השערות, יקרא היילו 5: שומרים והוא יהיה אקסלוסיבי לקונסולת הבית הנוכחית של מיקרוסופט, אקס בוקס וואן.

לפי דבריה של בוני רוס (Bonnie Ross), מנהלת ב-343 אינדסטריז, היילו 5 הוא השקעה גדולה יותר מהיילו 4, וצוות הפיתוח ינסה לשדרג את הזיכיון בכל דרך אפשרית עם ההמשך הזה, למרות שרוס הסבירה שיש אלמנטים ומאפיינים שנלקחו מהמשחקים הקודמים. בנוסף המשחק ירוץ על 60 פריימים לשניה, יכלול Dedicated Servers, ויהיה בעל גודל ש"[המפתחים] חלמו עליו במשך יותר מעשור". עוד משהו הוא שהמשחק מתוחזק על ידי מנוע חדש.

https://www.youtube.com/watch?v=blW40AVWXrE

כזכור, בתערוכת E3 של שנה שעברה נחשף הטריילר למשחק היילו הבא; הטריילר הציג את מאסטר צ'יף, לבוש גלימה (כי ככה), משוטט באזור מדברי, עד ש… משהו טכנולוגי-WTF פורץ מתוך החול… הפוסטר הרשמי שנחשף עם ההכרזה מציג שתי דמויות בין הלוגו של הכותר; אחת, מלמטה, היא מאסטר צ'יף הישן והמוכר, השניה, מלמעלה היא… מישהו.

איור ששוחרר בעקבות חשיפת המשחק.
איור ששוחרר בעקבות חשיפת המשחק. BADASS, נכון?

רוס הבטיחה שנראה עוד מהמשחק בתערוכת E3 הקרובה. המשחק אמור לצאת שנה הבאה, לאחר טענה מוקדמת יותר שהמשחק ישוחרר השנה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תיקון קטן: בוני רוס זו אישה

Gamepro זה האתר מספר אחד
בכל הקשור לעולם הגיימרים
יש בו את כל המידע תמיד בזמן
אין עליהם איך אומרים the best

היי הגעתי לפה מגיימס שיצאו לחופשה
אחלה אתר איך לא הכרתי אותו קודם??

פששש מה נסגר עם כל ההכרזות האלה ביום שבת?? חחחח

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x