הפתעה: Far Cry 4 הוכרז רשמית ויגיע בנובמבר!

Far Cry 4
לאחר שב-9 באוקטובר דיווח המלחין קליף מרטינז ש-Far Cry 4 בפיתוח וכמעט חצי שנה לאחר מכן דיווחנו לכם על מספר של שמועות שאומרות ש-Far Cry 4 יהיה בהימלאיה. היום ניתן לאשר, השמועות נכונות, Far Cry 4 ייקח אתכם להימלאיה ב-18 בנובמבר!
אמש בבלוג של יוביסופט הוכרז רשמית על המשחק הבא בסדרת Far Cry, והוא ייקח את השחקן מאיי "לוש" הטרופים של Far Cry 3 ל-Kyrat בהימלאיה הקרה. מה שמאשר את השמועות על כך שהמשחק יהיה בהימלאיה, מקור השמועות שהדליף את הפרטים על כך שהמשחק יהיה בהימלאיה הדליף פרטים נוספים, ומכיוון שהוא צדק בפרט הגדול ביותר, ניתן להסיק שהוא צודק גם בקשר לשאר, מה זה אומר? שב-Far Cry 4 תוכלו לרכב על פילים, וגם חשיפת המפה ב-Far Cry 4 תהיה דומה לדרך בה זה נעשה ב-Far Cry 3. אך נראה שהמשחק ייצא מוקדם ממה שההדלפות מסרו, וייצא בנובמבר במקום במרץ (קשה להאמין לתאריך ראשוני של Ubisoft, כך שאם המשחק יידחה זה כנראה למרץ 2015).
דן האי, אחד ממפיקי המשחק, אמר: "לאחר ההצלחה של Far Cry 3, רצינו לקחת את המותג לשלב הבא ולעשות משחק שיפתיע גם את האוהדים של הסדרה וגם שחקנים חדשים, עם הכלים היחודיים שלנו, אנחנו מאמינים ש-Far Cry 4 יהיה אחד ממשחק ה-FPS הטובים ביותר בהיסטוריה, ואנחנו לא יכולים לחכות ולחשוף לכם פרטים נוספים על המשחק בחודשים הקרובים".
אז לאן המשחק יגיע? בניגוד לשמועות, המשחק לא ינטוש את הדור הנוכחי, והוא ייצא ל-Playstation 3, Xbox 360, XBox One, Playstation 4 ולמחשב האישי. פיתוח המשחק מובל על ידי הסטודיו: Ubisoft Montreal שפועלים בשיתוף עם Red Storm Entertainment, Ubisoft Toronto, Ubisoft Kiev ו-Ubisoft Shanghai. וכמובן שמידע נוסף על המשחק ייחשף בתערוכת E3 הקרובה בכנס העיתונאים של Ubisoft.

Ubisoft תולה תקוות גדולות במשחק מה שניתן ללמד לאחר שבאתרם עלה עמוד ציפיות מהמשחק, כאשר נרשם שהמטרה של המשק היא להגיע לרשימת ה-10 משחקים הכי נמכרים השנה, האם הם יצליחו?
 נאמר שהמשחק כבר זמין להזמנה מוקדמת בכל החנויות הגדולות, ונאמר שכל המזמינים מראש ישודרגו לגרסה המוגבלת של המשחק שתוסיף משימה ונשק. המשחק כאמור יגיע לצפון אמריקה ב-18 בנובמבר, ולישראל ולשאר העולם ב-20 בנובמבר, עד אז כל פיסת מידע על המשחק תסוקר כאן, על כך אין לכם מה לדאוג. מחכים לזה? האם לדעתכם המשחק יצליח להתעלות על ההצלחה של Far Cry 3 ועל וואס? שתפו אותנו בתגובות! 

Far Cry 4 - Limited Edition - Preorder

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

עוד משחק קרוס-ג'ן… יופי-טופי… *ציניות*

בכל מקרה, FOR FUCK'S SAKE, כבר השנה? יוביסופט בטוחים בעצמם… קצת יותר מדי ^_^;;

מה שכן את זה אני לא קונה מוריד את הפרוץ …
קניתי את 3 ואחרי שבוע הוא נפרץ זה היה ממש טמטום

יששששששששששששששששששש

יובי מתחילים להפציץ במשחקים טובים
Watch dog , Assassin's creed unity ועכשיו גם זה

אם הם יעזו במקום וואס והאיים הטרופיים היפיפיים שלו להחליף בגיי הבלונדיני הזה בהרי ההימלייה….They got some guts(מקווה שהוא יהיה טוב כמו וואס,קצת קשה להאמין שיותר ממנו)

חייב לומר שיש לו מבט משוגע בעניים, זה אומר משהו טוב לדעתי

יש לו מבט בעיניים של: prepare your anus