Red Dead Redemption יגיע למחשב?

51d21c3cb83b95d66f57bde99cdbba22

בעוד כחמישה ימים יחגוג המשחק ארבע שנים מאז שחרורו איי שם במאי 2010 ל-Playstation 3 ול-Xbox 360, לגרסת המחשב.. השחקנים מחכים עוד מאז, האם היא קרובה אליהם מתמיד? 

משתמש Neogaf מצא אמש ב"מרכז התאימות" של Windows את המשחק Red Dead Redemption, שם נאמר בפירוש שהמשחק תואם ל-Windows 7, Windows 8 ו-Windows 8.1. אך כמה זה אמין? בקריאה קצרה ב-FAQ ניתן להבין שכדי שמוצר יגיע לרשימה הזאת, הוא עובר מספר בדיקות על ידי צוות מיקרוסופט על מנת לראות האם ואיך המוצר רץ על מערכת ההפעלה שלהם. בנוסף לזה, בקריאה בעמוד הפרטנרים רשום שמוצר יכול להגיע לרשימה רק אם הוגשה בקשה על ידי החברה המפתחת והוא עבר את הבדיקות.
ב-10 ביולי 2013, דיווחנו לכם על כך ש-Rockstar מחפשת מתכנתים על מנת להביא כמה ממשחקיה האחרונים ל-PC. האם זה הסימן חיים הראשון מאז? אני מקווה בשביל השחקנים שעוד לא יצא להם לשחק במשחק שכן, ולמרות שרובכם רואים את זה ומתעצבנים שזהו עדיין לא GTA V, אני מציע להיעזר בסבלנות, זה לא כל כך נורא. ולטעמי ולטעם רבים נוספים – Red Dead Redemption הרבה יותר טוב מ-GTA V או בעצם המשחק הכי טוב ש-Rockstar עשתה אי פעם, ללא ספק אחכה להתפתחויות בנושא.

מה דעתכם? מחכים לזה? ואם כבר שיחקתם בקונסולות האם תקנו את המשחק גם למחשב? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

אחד המשחקים היותר טובים ששיחקתי בהם.

בשבילי האזור שבו רד דד רדמפשן מביס (בקלות אם לומר את האמת) את ג'יטיאיי 5 הוא בסיפור ובדמויות; חוץ מזה, קשה לי לבחור מי מבין השניים יותר טוב. זה כל כך קשה! ><

בהחלט יהיה נחמד לשחק את המשחק שוב… המולטי יכול להיות נחמד…