‘אל מלחמה’ משופר?: God of War: Ascension יגיע לפלייסטיישן 4

זה אולי לא הכותר הכי טוב בסדרת העל של סוני, אך God of War: Ascension של סוני סנטה מוניקה עומד לקבל שדרוג ולהשתחרר לפלייסטיישן 4, בדומה ללהיט של נאוטי דוג, “האחרונים מבינינו”.

הקונסולה החזקה והנמכרת ביותר כרגע היא ללא ספק הפלייסטיישן 4, וברור כשאת במקום הראשון, את צריכה כמה שיותר משחקים משובחים כדי להשאר בפסגה.

לקונסולה של סוני יש לא מעט משחקים מעולים, כולל משחקים אקסלוסיבים משובחים כמו קילזון ואינפיימוס, וגם משחקי צד שלישי ששוחררו גם לקונסולה הקודמת של סוני, הפלייסטיישן 3.

טרנד חדש שהחל כבר בדור הקודם הוא לקחת משחקים מדורות קודמים ולשפץ אותם עם גרפיקה חדה יותר ומספר אופציות חדשות, ומרבית המשחקים לסוני 4 עוקבים אחרי טרנד זה, כולל האקסלוסיבי “האחרון מבינינו”, שיזכה לגרסת “רמאסטר’ד”  בקיץ הקרוב.

God of War משופר ל-PS4

סוני רוצה גם להביא את הכותר האחרון בזיכיון God of War (“אל המלחמה”), God of War: Ascension, לסוני 4, מתוחזק בגרפיקה משופרת. נכון, לא מדובר במשחק הכי טוב ומצליח בסדרה, שהתקשה מאוד להגיע לממוצע מכובד של 80 בזמן שאחיו הגדולים התענגו בממוצעים מכובדים עוד יותר של 90+.

נכון, המולטיפלייר היה יותר כמו חרב פיפיות עם רעיונות טובים וביצועים פחות טובים. לא היה משהו יותר מדי חדש והסיפור – למרות שהיה קצת יותר מרגש – לא היה אפי כמו קודמין. אבל יודעים מה? מגיע למשחק הזה גרסת PS4. אנחנו כבר מדברים על משחק מדהים ביופיו (כשחושבים על זה, כל משחקי הסדרה נראים טוב. אפילו המשחק הראשון נראה יותר טוב ממרבית הHרא שמשוחרר בשנים האחרונות), אז תארו לכם משחק יפה עוד יותר, שלא מוגבל על ידי חומרה ישנה.

את הדיווח לגבי שחרור הרימייק הביא משתמש המכונה “Shinboi602”, בעל קשרים פנימיים לסטודיו סנטה מוניקה. כרגע אפשר לומר שזוהי יותר שמועה, ולא דיווח רשמי. בכל זאת, ישנו סיכוי שבתערוכת E3 הקרובה תאשר את דבריו של “שינובי602” (אוהב נארוטו, הא?), ואפילו אם לא מדובר במשחק הכי מדהים שיש, ברור שליין הקונסולות של סוני תמיד צריך כותר “אל מלחמה” אחד.

God of War: Ascension שוחרר במקור אקסלוסיבית לקונסולת הפלייסטיישן של סוני שנה שעברה, ב-13 במרץ.

מקור: Softpedia


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות