Wolfenstein: The New Order נחסם בגרמניה, העונש הצפוי- 3 שנים בכלא

wolfenstein-the-new-order-גרמניה-נאצים

גרסת ה PC הבינלאומית של Wolfenstein: The New Order נאסרת למכירה בגרמניה, כל מי שיעבור על החוק, צפוי לקנסות גבוהים ולעד 3 שנים מאסר בכלא

גיימרים באוסטרליה וגרמניה ישחקו בגרסה מעודנת יותר של וולפנשטיין הבא, כך מאשרת חברת באת'סדה . וולפנשטיין :הסדר החדש ישוחרר בלי דימויים נאציים בגרמניה ובאוסטריה, כדי שיעמדו בקנה אחד עם החוק הגרמני. גרסת ה PC הבינלאומית תהיה נעולה ("geo-locked") לגיימרים מגרמניה, בנוסף למהדורות המיוחדות, כלומר, משתמשים לא יוכלו להפעיל עותקים בינלאומיים של המשחק.

הסיבה היא שזה לא חוקי להפיץ חומר המכיל סמלים ותכנים בגרמניה ואוסטריה הקשורים לנאצים. פעולה כזו יכולה להביא ל"תוצאה של החרמה של המשחק, קנס כספי גבוה או עד שלוש שנות מאסר ", זה חל גם על גרסה דיגיטלית וגם על פיזית, כך על פי הבלוג של Bethesda.

המהדורות הגרמניות והאוסטריות תהיינה שונות מהמהדורות בשאר העולם,  ויוסרו מהם כל התכנים הנאציים, למעט רמת אלימות ושאר האלמנטים במשחק, שישארו אותו הדבר בדיוק, מאשרת החברה.

WolfensteinTheNewOrder_קמפיין

וולפנשטיין :הסדר החדש הוא אחד המשחקים המצופים של השנה, ולראשונה משחק בסדרה לא יכיל מצב מולטיפלייר, אלא רק קמפיין לשחק יחיד (בין 15-20 שעות). העלילה תתרחש בתקופה בה הנאצים ניצחו במלחמת העולם ה-2, והפכו את העולם, התרבות והמוזיקה, לצביון נאצי.

Wolfenstein: The New Order ישוחרר ב 20 במאי לקונסולות PS4/XOne וגם ל Xbox 360, PlayStation 3, PC. קוד בטא למשחק DOOM הבא ייכלל בהזמנה המוקדמת למשחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מחכים כבר למשחק בנרות שיגיע
לישראל

באסה או לא באסה כך ראוי שיעשה והגרמנים צודקים שהם לא רוצים שאנשים יחשפו לדברים האלו (פעמיים זה כבר יותר מידי

אני בספק אם במדינה שלנו יש זמן לחשוב איזה משחקים לחסום לארץ. כל ילד משחק פה GTA וההורים מתייחסים לזה כ"משחק ילדים"…

נו טוב, לפחות בזכות חוסר העניין בנושא אנחנו לא מוגבלים בתוכן.

פפפ… להיות גרמני/אוסטרי/אוסטרלי זה באסה…

במיוחד אוסטרלי (אני יודע מניסיון)

מה?
אתה רוצה להגיד לי שאוסטרליה דומה אפילו בקצת לאוסטריה? בשם אולי כן, בשאר בכלל לא

לך תלמד קצת היסטוריה וגיאוגרפיה ילד

נ.ב. המשחק חסום רק בישראל ולא קיבלנו התייחסות אפילו אז There's that

מי אמר שחסום בישראל?

טעות קטנה במה שכתבתי וכולם עפים בעצבים כאילו כרגע היו עדים לזה שהרגתי כלב יתום וחולה סרטן (ולא, אני לא עשיתי את זה)…

הסיבה שכתבתי "אוסטרי" היא מפני ששמתי לב לשם המדינה בכתבה (קראתי ברפרוף קצר לפני שכתבתי את התגובה), ומשום כך נוצר הבלבול.

תרגיע בטון שלך מעט. אני מבחין טוב מאוד בהבדלים בין אוסטריה ואוסטרליה, וממש לא צריך עוד שיעורי היסטוריה/גאוגרפיה (הכל חוץ מזה…)