Daylight – כל הביקורות כאן

Daylight-Review-Round-Up

הביקורות למשחק Daylight פשוט מאכזבות. אם היתה תקווה שז'אנר האימה עושה קאמבק מפואר השנה, נראה כי נצטרך להמשיך לחכות להבטחות האחרות, אחרי שהמבקרים שחטו את המשחק החדש של זומבי סטודיו, ממוצע ביקורת מתחת ל 60

כשזומבי סטודיו הודיעו כי הם מעכבים את שחרור המשחק בכמה שבועות, חשבנו שמשחק האימה Daylight יפתח את עונת משחקי האימה בכבוד. זה לא קרה, ואולפני זומבי (Blacklight: Retribution) שלקחו מנוע משובח כמו אנריל 4, ובנו הייפ לא קטן למשחק, נותנים לנו להמשיך לחכות למשחק האימה הגדול הבא, שיגיע מאנשים עם קבלות. המשחק אמנם שוחרר גם לפלייסטיישן 4 אך רוב הביקורות מגיעות מגרסת המקור, PC. אז מה חושבים המבקרים על המשחק?

קווין וואן-אורד מ Gamespot שחט את המשחק מכל הכיוונים והעניק לו את הציון הנמוך ביותר, 30. שורה תחתונה, מפתחי המשחק זלזלו באינטליגנציה של מעריצי הז'אנר

כאשר התמונה הסופית המגוחכת של Daylight הופיעה על המסך שלי והקרדיטים התגלגלו, בהיתי לתוך המסך שלי, בפה פעור. מה. זה. היה.?

daylight al  reviews

אין רחמים גם מצד IGN שהעניקו למשחק ציון 58, כשהתתחלה אמנם בישרה טובות, אך ההמשך צפוי מאוד. למרות ששני עובדים מ IGN הצטרפו לצוות הפיתוח של המשחק, האתר דאג להציב מבקר טרי (בריאן אלברט), שבא אחרי עזיבתם של השניים:

ל Daylight יש בסיס טוב של אווירה מפחידה וקטעי סיפור מעניינים. את כל זה הוא בזבז במחצית הראשונה של המשחק, שבו יש תכנון לקוי, חידות מיותרות, ואויבים חסרי אונים... עד שהגעתי למערכה השנייה המעניינת יותר, כבר הבנתי את כל הטריקים שלו.

daylight ביקורות למשחק

הציון הגבוה ביותר מבין האתרים הגדולים הגיע מיורוגיימר, שהעניקו למשחק ציון 70:

אם המטרה הפשוטה של המשחק הייתה להיכנס לפאניקה ולהרגיז את השחקן שלו אז זן הצלחה שאין עליה עוררין, לא משנה כמה זול הטריקים מסביב.

להלן כל הביקורות והציונים למשחק Daylight

Daylight שוחרר ב 29.4 לפלייסטיישן 4 ולמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

מסכים עם הביקורות המשחק יצא להם מעפן.