Destiny: טיטאן, וורלוק, והאנטר

Destiny Guardian Classes

מתיחת פנים לאתר הרשמי של Destiny  מביאה מידע חדש ועוד קצת סדר במשחק, הפעם באנג'י מתפנה הסביר לכם קצת על הקלאסים

באנג'י סיפקה במהלך השנה האחרונה מספיק מידע, תמונות וסרטונים למשחק Destiny, אבל כשמדובר בפרויקט כל כך גדול שלה, אחרי עידן "היילו", החברה חייבת להיות עם יד על הדופק ולעדכן את הקהילה באופן תדיר.

האתר הרשמי של המשחק עבר עדכונים רבים, החל בעיצוב שלו וכלה בתוכן ובמדיה. התווספו לאתר סקירה כללית, רקע ועלילה, יעדים, אויבים ועוד. דף הגארדיאנס (Guardians) החדש גם כן עודכן, וכדאי לבדו את הרקע והיכולות של שלושת הקלאסים טיטאן, וורלוק, והאנטר שמצורף לכל אחד מהם קטע וידאו.

דסטיני קלאסים במשחק

בובי קוטיק, מנכ"ל אקטיוויז'ן, מפיצת המשחק, בישר לעולם בפברואר כי Destiny יהיה ה IP החדש הנמכר ביותר בהיסטוריה. בלי להכנס לוויכוחים עם בובי, ולאלה מכם שמתעניינים במשחק, מומלץ להכנס לאתר המעודכן של דסטיני ולבדוק מה חדש באחד הפרויקטים הגדולים של השנה.

למרות שהחברה עדיין לא פסלה גרסת PC למשחק, ככל שמתקרבים למועד ההשקה, הסיכוי שזה יקרה הולך וקטן, ואולי באנג'י רוצה לעבור בשלום את ההשקהואח"כ להתפנות לפורט כזה או אחר למחשב.

Destiny  ישוחרר בתאריך 9.9.14 כששלב הבטא שלו יחל בקיץ הקרוב, ראשית לקונסולות של סוני ואח"כ לאקסבוקס. החברה עדיין לא פסלה גרסת PC למשחק.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות