הרחבה ראשונה (DLC) ל Titanfall הוכרזה

-titanfall-expedition-חבילת מפות

חבילת מפות ראשונה לטייטנפול תגיע אלינו במאי ותכיל 3 מפות בעלות של 10 דולרים. יש תכניות מענינות לעתיד, אפילו מערכת שתדע להתאים לכם קרבות מול שחקנים בעלי כינוי דומה

במהלך תערוכת PAX East, שמתקיימת בבוסטון בימים אלה, הכריזה חברת ריספאון על חבילת המפות הראשונה למשחק בשם Titanfall: Expedition DLC שתגיעה אלינו בחודש מאי. ההרחבה הראשונה, היא 1 מתוך 3 חבילות שצפויות להגיע אלינו בעתיד, שנכללות ב Season Pass.

מחיר ההרחבה עומד על 9.99$ ואם אתם מתכוונים לרכוש אותה ואת ההרחבות העתידיות, תוכלו לחסוך 5 דולרים ברכישה של חבילת ההרחבות, שעולה 25$. 3 מפות לצבא ה Frontier ואלו הן:

  • Runoff
  • Swamplands
  • Wargames

העתיד של טייטנפול

לריספאון יש מספר רעיונות שהיא מתכוונת להכניס ל Titanfall, על מנת להעשיר אותו בתכנים ולהמשיך לבדל אותו משאר משחקי ה FPS, אך בראש ובראשונה, המטרה היא ברורה: היא לא רוצה ששחקנים ישתעממו ויעברו למשחק הבא, היא צריכה קהילה שגודלת בתוך המשחק.

אחד הרעיונות החדשים, הוא שימוש במערכת חדשה שתדע להתאים לכם קרבות על בסיס הכינוי שלכם, כלומר תשחקו מול אנשים אחרים שגם חשבו על כינוי דומה או זהה לשלכם.

החברה מתכוונת להכניס שיפורים ותוספות של התאמה אישית למשחק, Burn Cards חדשים, ובאותו הפאנל (PAX East) דיברה ריספאון על הוספה של מודים חדשים למשחק בעתיד, שלא יעלו כסף. צוין מוד בשם “Wingman” שיהווה גרסה מצומצמת (2V2) של Last Titan Standing.

מקור: titanfall.com

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x