אחד ממפתחי Watch Dogs: "הסיפור הוא בין 35 עד 40 שעות משחק"

watch-dogs-in-game-screen-4

לפי טענתו של ג'ונתן מורין, המנהל האמנותי של Watch Dogs, המשחק המצופה של יוביסופט יהיה באורך של 35 עד 40 שעות משחק, וזה רק בנוגע לעלילה. במידה ותרצו לראות את כל מה שיש להציע, זמן המשחק יכול להגיע לכ-100 שעות משחק!

לאחר שנדחה מתאריך יציאתו בסוף 2013 לאמצע 2014, כמעט ולא היו חדשות בנוגע למשחק, עד ששוחרר טריילר העלילה של המשחק. נכון שיש את הטענות שישנה ירידה גרפית במשחק מאז הכרזתו בתערוכת E3 ב-2012, אבל זה לא עוצר את וואצ' דוגס מלהיות משחק AAA מצופה במיוחד. לא רק זה, המנהל האמנותי של המשחק שופך קצת אור על אורך החיים של וואצ' דוגס, שעומד להיות משחק ארוך מאוד.

מורין צייץ בטוויטר שלו שה-IP החדש של יוביסופט יהיה באורך של 35 – 40 שעות, אם בכוונת השחקן לבצע רק את משימות המשחק ולהסתובב קצת (טיפה) בעולם הפתוח של וואצ' דוגס. הוא גם טוען שאם ברצונו של השחקן "לעשות הכל", אפשר לצפות למשחק סינגל-פלייר שאורכו הוא כ-100 שעות, כמו GTA V. בהחלט מספר מרשים בשביל משחק עולם פתוח שלא מפותח בידי רוקסטאר, שלאחרונה קיבלה פרס חברות מ-BAFTA על תרומתה לתעשיית המשחקים.

יוביסופט נפגעה לא מעט מדחיית המשחק, אך לאחרונה החלו להחשף פרטים חדשים בנוגע למשחק, כולל דרישות המערכת למשחק, הבנאדל של המשחק עם הפלייסטיישן 4, וכמובן, תאריך היציאה של וואצ' דוגס.

watch-dogs-in-game-screen-6

watch-dogs-in-game-screen-2

וואצ' דוגס ישוחרר ב-27 במאי, למחשב האישי כפלטפורמה המרכזית, ולקונסולות הדור השביעי-שמיני של סוני ומיקרוסופט. גרסת Wii U של המשחק תשוחרר בשבועות לאחר השחרור הראשוני.

מקור: GameSpot

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סתם להשוואה, כמה של GTA V?

מאה שעות ויותר

סיפור: 30 שעות פלוס מינוס.
הכל: 100+ שעות.