ביקורות ראשונות: Dark Souls II – מועמד חזק לתואר "משחק השנה 2014"

Dark-Souls-2-ביקורות-למשחק

היום משוחרר רשמית המשחק Dark Souls II, המשחק השלישי ב"סדרת" 'Souls' של פרום סופטווייר. ביקורות ראשונות מסמנות את 'נשמות אפלות 2' כמועמד מוביל לתואר משחק השנה של שנת 2014, עם ממוצע מרשים וחזק של 91 מתוך 100, לפי מטה-קריטיק. לא קל ולא נעליים, המלך החדש של רמות הקושי הוא נשמות אפלות 2!

לאחר חודש פברואר חלש מהרגיל, עם 'גנב 2014' שנשדד בכמה נקודות ו'קאסלוואניה: אדוני הצללים 2' שקודמו מותיר צל ענקי עליו, חודש מרץ נפתח עם 'סאות פארק: מקל הגורל' שזכה לשבחים לא רגילים בשביל משחק מורשה, ואפילו טייטנפול, אחד המשחקים הכי מצופים בשנים האחרונות, קיבל ביקורות משבחות שמציגות אותו כקרן אור עבור הז'אנר שלו. למרות זאת, התאריך ה-11 בשלישי ייזכר כתאריך של משחק AAA אחר, שלא רק הצליח לעמוד בהייפ שלו, אלא גם לעקוף את טייטנפול ואת סאות' פארק. לאחר חודשים רבים של ציפייה, 'נשמות אפלות 2' משוחרר ומוכיח את עצמו להיות אחד המועמדים הרציניים ביותר לתואר "משחק השנה". כרגע יש מעט מאוד ביקורות, אך מרבית המבקרים מסופקים מאוד מהכותר החדש, שלא מאכזב.

מה אומרים המבקרים?

האתר IGN, כמו במרבית הפעמים הקודמות, נתן את יריית הפתיחה והמבקר מרטי סילבה מעניק לנשמות אפלות 2 ציון של 9/10, אותו ציון שקיבל קודמו. סילבה החל את הביקורת בטענה שהמשחק "מעניש, מחייב ומספק" כמו המשחק הראשון מ-2011. כמה מהתוספים החדשים למערכת המשחק לא התקבלו בברכה על ידי סילבה, בפרט מאפיין חדש, בו כמות ה-HP המקסימלית של השחקן תירד כל פעם הוא מת.

לא כל הטוויקים והתוספות עבדו הכי טוב, אך אויבים ושלבים כאלה טובים להלחם ולחקור, נשמות אפלות 2 עשה 60 שעות של כאב ו-יגון לכל-כך כיפיות שהם עברו בפעימת לב.

דניאל טאק מ-גיימאינפורמר (GameInformer) לא נותר אדיש לנשמות אפלות 2, ומעניק למשחק ציון כמעט מושלם של 9.75/10. כמעט כל מאפיין של המשחק החדש זכה לשבחים מצידו של טאק, שקורה למשחק "חוויה אפית". המשפט האחרון של טאק בביקורת שלו מצביע כבר למה שאמרתי בפסקת הפתיחה:

זה רק חודש מרץ, אבל נשמות אפלות 2 עומד גבוה בתור מועמד פוטנציאלי ל[תואר] משחק השנה.

אתר גיימספוט ידוע בשל אהבת מבקריו למשחקי ה-Souls של פרום-סופטווייר, וגם הפעם הם משבחים את הכותר החדש,  כאשר קווין ואן-אורד מעניק 9/10 ל-'נשמות אפלות 2'. אין יותר מדי טענות ביקורתיות נגד המשחק החדש, למעט הטענה שאפקט הברק במשחק מכער כמה אזורים במשחק.

מוות הוא דבר כה יפהפה בנשמות אפלות 2., שכן הוא מגיע בידיהם של חיות ומחרחרי מלחמה מדהימים: אבירים משוריינים ומגושמים, פולשים מנצנצים שלא מהעולם הזה, וענפים שעולים מבריכות שחורות של רעל.

מגזין ה-Xbox הרשמי נמצא בתחתית רשימת המבקרים, ולמרות שהמבקר מייק גרים כותב הנימה חיובית על המשחק, הוא לא חושב שהכותר החדש מצליח להרחיב את מה שבנה קודמו, אך בכל זאת מדובר במשחק טוב מאוד, ציון 8/10.

המשך אמיתי, לנשמות אפלות 2 יש כמה רעיונות חדשים, אך הוא מתקרב יותר לתבנית של קודמו. מכניקות המשחקיות משופרות בכמעט כל דרך, אך [המשחק] מתקשה להפריד התגרות מעורפלת מקהות כואבת.

שאר הביקורות המרכזיות למשחק (ששוחררו עד עכשיו; ממוצע נוכחי 91):

Dark Souls II זמין לקונסולות הדור הקודם. גרסת PC תשוחרר בעוד מספר שבועות, ב-25 באפריל.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

צריך לקנות

אם לא פרס "משחק השנה", בטוח הוא יקבל את פרס "הRPG של השנה" ו"המשחק הכי קשה השנה".

במיוחד כש דה וויצ'ר 3 נדחה לשנה הבאה

פשש ציונים מטורפים!!

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x