כותבת ובמאית סדרת Uncharted עוזבת את נאוטי דוג!

AmyMain

לאחר עשור, איימי הניג עוזבת את Naughty Dog. אחת הנשים החזקות ביותר בתעשיית המשחקים, הניג הצטרפה לנאוטי דוג בשנת 2003/4, והייתה אחראית לכותר האחרון בסדרת ג'ק ודקסטר (שפותח ישירות על ידי נאוטי דוג), ויצרה את סדרת אנצ'רטד. לפני עזיבתה, הניג הייתה גם האחראית להופעת הבכורה של הסדרה על הקונסולה החדשה ביותר של סוני.

על פי מספר דיווחים, שאומתו לאחר מיכן על ידי סוני, איימי הניג, הכותבת והבמאית של טרילוגיית אנצ'רטד (Uncharted), עוזבת את חברת נאוטי דוג, בה עבדה במהלך עשר השנים האחרונות. יומה האחרון בתור עובדת של החברה היה ה-3 במרץ, יום שלישי. לפני עזיבתה הניג הייתה הכותבת והבמאית של הכותר הרביעי והמסתורי של סאגת אנצ'רטד, שעתיד לצאת לקונסולות הפלייסטיישן 4 של סוני.

לפי מספר מקורות, הסיבה לעזיבתה של הניג הייתה שהיא "הוכרחה" לעזוב על ידי נייל דרוקמאן וברוס סטארלי, הידועים בתור האנשים מאחורי המשחק המצליח "האחרון מבינינו" (The Last of Us), שזכה לביקורות משבחות במיוחד והיה להצלחה כלכלית. על פי החשד, נראה כי פיתוח של אנצ'רטד PS4 יעבור לידיהם של השניים.

למי שלא מכיר, איימי הניג היא היוצרת של סדרת אנ'צרטד (כפי שהוזכר למעלה), והיא כתבה וביימה את שלושת המשחקים הראשונים של הזיכיון, כאשר דרוקמאן היה מעורב בפיתוח שני הכותרים הראשונים. כל שלושת המשחקים היו להצלחות ביקורתיות וכלכליות, ואנצ'רטד 2: בין גנבים הוא המשחק בעל ממוצע הציונים הגבוהה לאקסלוסיבי של קונסולות הפלייסטיישן 3. הניג גם הייתה אחראית למשחק ג'אק X: מירוץ קרבי, הכותר האחרון שנאוטי דוג פיתחה עבור סדרת 'ג'אק ודקסטר'.

uncharted-4

צוות גיימפרו ישראל מאחל לאיימי הניג הצלחה בהמשך הדרך, ואנו נמשיך לעדכן בנוגע לכותר הבא של אנ'צרטד.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

חבל…מקווה שיהיה לה טוב בעתיד!

אולי יעניין אתכם
Close