שמועה: אורך הקמפיין של וולפנשטיין החדש ינוע בין 15-20 שעות

WolfensteinTheNewOrder_קמפיין

נמאס לכם להתחיל קמפיין למשחק יריות מגוף ראשון ולסיים אותו באותו היום? מפתחי וולפנשטיין החדש מקשיבים לכם

Doom 2014 betaאחרי ההכרזה האחרונה שקוד לבטא של לא אחר מאשר המשחק DOOM 4, ימתין לנו באריזת המשחק Wolfenstein: The New Order, שמועה חדשה מבטיחה עוד הפתעה נעימה שקשורה לאורך הקמפיין.

הסינגל-פלייר של וולפנשטיין החדש יהיה ארוך ויעניק לכם בין 15 ל 20 שעות של משחק, בהנחה שתשחקו על רמת קושי רגילה. אורך קמפיין כמובן ישתנה אם תגדילו ראש לרמת קושי גבוהה יותר, וגם בהתאם להתקדמות שלכם במשחק ולצורת המשחק שלכם בז'אנר ה FPS.

על פי ראיונות עם המפתחים, המשחק מתמקד בצורה חזקה בסיפור ובדמויות, שזה נהדר לשמוע. בשנה שעברה Bethesda הודיעה כי המשחק יהיה סינגל-פלייר בלבד, ללא מצב אונליין, ולכן סביר להניח, כי רוב המאמצים הושקעו בקמפיין למצב יחיד. משחקי FPS גדולים ששוחררו לאחרונה, העניקו לגיימרים חוויית סינגל–פלייר קצרצרה ואני מקווה, בהנחה שהשמועה נכונה, שמפתחים ישימו יותר דגש וישקיעו יותר על הארכת הקמפיין במשחקים העתידיים. באטלפילד 4 ארך כ 4 שעות, גוסטס כנ"ל ולא חסרות עוד דוגמאות. שיקחו דוגמא מרוקסטאר ו 100 השעות של GTA V.

Wolfenstein-The-New-Order-דום-4

Wolfenstein: The New Order הוכרז במאי שנה שעברה, והיה מיועד לצאת באוקטובר 2013, אך נדחה. המשחק ישוחרר לאקסבוקס 360 ו One, לפלייסטיישן 3 ו 4, ולמחשב האישי ב 23 למאי, 2014.

[divider]

מקור: onlysp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה לא רק העניין של לעשות אותו ארוך, אלא גם מעניין לאורך זמן וגם שלא יחזור על עצמו רק כדי להגיד ש"עשינו משחק ארוך".

צודק!

אין מה להגיד העלילה של MW היתה המשחק הכי מהנה ששיחקתי (למרות שבכל חלק היה צריך להציל את העולם-שזה חוזר על עצמו).

העלילה של bf3 היתה הרבה יותר טובה משל 4.