Risen 3: Titan Lords הוכרז רשמית וישוחרר באוגוסט

Risen-3-Titan-Lords-Coming-August-2014

ריזן 3 הוכרז רשמית ומקבל גם תאריך יציאה, אתר רשמי והבטחה לחזור לשורשים של משחקי התפקידים הקלאסיים. המשחק ישוחרר באוגוסט, אך לא יגיע לקונסולות של הדור הבא

חברת הפיתוח Piranha Bytes שמאחוריה סדרת משחקי התפקידים Gothic וכמובן Risen, הכריזה רשמית על משחק המשך לריזן 2 שנקרא Risen 3: Titan Lords. למשחק שנחשף לראשונה השבוע, דרך המגזין הגרמני פיסי-גיימס, נפתח אתר רשמי שכרגע יש בו בעיקר לינקים לערוצי מדיה חברתית ותמונות חדשות וציון הפלטפורמות שעליהן ישוחרר המשחק, פלייסטיישן 3, אקסבוקס 360 ו PC. כפי שנראה כרגע, המשחק לא ישוחרר לקונסולות דור הבא.

חקירה היא מילת המפתח

ריזן 3: טיטאן לורדס מבטיח למשוך שחקנים לתוך עולם משחקי התפקידים שמדומה לעבודת יד של נגר, מלא קסם, אך מחוספס, שבו כל החלטה משנה את מהלך הסיפור ואת הגורל שלך, ואת גורלו של העולם.

Risen-3-Titan-Lords-תאריך יציאה

יורן פנקרץ, ראש הפרויקט בחברת פירנה ציין שהמשחק מספק עולמות מפתים, שופעים ומלאים חיים ומתכוון לחזור לשורשים של משחקי RPG בכדי להעניק לשחקנים את החופש לחקור אותו. העולם של Risen 3 מבטיח להיות מגוון, אותנטי ומלא חיים:

כמו נגר עם רהיט בעבודת יד, אנו מרכיבים לכם את הסיפור ,דמויות ונוף כשהכל הולך להשתלב ביחד במסע לגילוי וחקירה של יקום המשחק.

ריזן 3 צפוי להשתחרר בחודש אוגוסט 2014 למחשב האישי , פלייסטיישן 3 ו-Xbox 360.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חדשות מעולות!! תודה!! 🙂

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x