וולפנשטיין החדש ישוחרר במאי ויגיע עם גישה לבטא של DOOM הבא!

Wolfenstein-The-New-Order-דום-4

כותר היריות הבא בסדרת "הטירה הנאצית" ישוחרר אצלנו ב 23 למאי. Wolfenstein: The New Order יכיל גם קוד גישה לבטא של דום הבא!

לא בטוח מה יותר חדשות בין השניים, תאריך היציאה לוולפנשטיין הבא או הבטא למשחק הבא בסדרה שהמציאה את ז'אנר ה FPS, הלא היא סדרת דום האגדית. אז קודם כל טוב לדעת שיש תאריך יציאה למשחק וולפנשטיין החדש, וזה יקרה ב 23 לחודש מאי (20.5 באמריקה), עוד 3 חודשים, כך על פי הבלוג של באת'סדה. המשחק החדש מפותח על ידי חברת מאשין גיימס, שלקחה עליה את הפיתוח מידי חברת הפיתוח המקורית (והאגדית), id Software שלאחרונה עזב אותה מייסדה, ג'ון קרמאק כדי להתמקד באהבה החדשה שלו, Oculus Rift. קרמאק הוא הכהן הגדול והבלתי מעורער של משחקי היריות בגוף ראשון, עוד לפני עידן האינטרנט והיוטיוב וגם המשחק DOOM האגדי, עבר דרך האולפן שהקים.

Wolfenstein-The-New-Order-Doom-Beta-Access

וולפנשטיין החדש שהוכרז במאי שנה שעברה, היה מיועד לצאת באוקטובר האחרון, אך נדחה לשנה הנוכחית. עלילת המשחק תתרחש באירופה, שנת 1960 לאחר שהנאצים ניצחו במלחמת העולם השנייה, והמטרה היא לחדור למעוזי הנאצים ולהלחם בלגיונות האויבים, תוך השתלטות על "נשק העל" שהנאצים השתמשו כדי לשלוט בכדור הארץ ואף מחוצה לו. צפו בטריילר משחקיות חדש :

http://www.youtube.com/watch?v=0H5-VfXDXLI

Doom 4

חברת באת'סדה עדכנה גם שכל מי שיבצע הזמנה מוקדמת למשחק וולפנשטיין החדש, יקבל גישה לבטא של דום הבא. אין לכם מושג כמה אני מתרגש מהידיעה הזאת, כאחד שגדל על משחקי דום ופחד לכבות את האור בחדר בשעות לילה, שלא יבואו המפלצות המפחידות…זה היה מזמן! מה שמענין הוא שבאת'סדה לא קוראת למשחק Doom 4 אלא רק Doom, האם מצפה לנו משחק ריבוט חדש?

אנחנו יודעים כבר כמה שנים טובות ש Doom 4 נמצא בפיתוח. המשחק הוכרז רשמית ב-2008 אחרי שג'ון קרמק רמז עליו ב QuakeCon 2007.  באפריל שנה שעברה דיווח האתר Kotaku כי הפיתוח של המשחק עבר תהליך של איתחול, כלומר מדובר ב"גרסה חדשה" לגמרי כשהחברה זונחת את הפיתוח הקודם ועוברת לפיתוח המשחק לדור הקונסולות הבא. אפשר להמר שב 2015 נזכה לראות את Doom 4?

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין כמו דום 1-2 לא יהיה עזבו אתכם זה אחד הקלסיקות הכי טובות בעולם של id

איזה חדשות על בבוקר תודה סיימון WOW DOOM 4!!

שיגיע כבר!