Titanfall: מאחורי הקלעים עם המפתחים

SONY DSC

EA משחררת סרטון חדש למשחק טייטנפול שמביא את סיפורם של המפתחים ותהליך הפיתוח שהחל בבנין מוזנח ובלי לדעת את הכיוון של משחק הבכורה שלהם

אתם בטח כבר יודעים שחלק מהאנשים שיושבים בחברת ריספאון, מפתחת טייטנפול, אחראים על כמה ממשחקי ה FPS הגדולים ביותר של כל הזמנים. אם לאו, עדיין לא מאוחר להזכיר לכם שמדובר באותם אנשים שאחראים על Medal of Honor הראשון וכמובן על תחילתה האגדית של סדרת קול אוף דיוטי, הראשון והשני וגם מודרן וורפר 1,2. בראשם, עומד ווינס זאמפלה, שלמרות שנפרד מסיבות לא ידועות מ"בן זוגו" ההיסטורי לפיתוח ג'ייסון ווסט, נראה שבינתיים הוא מצליח להסתדר ולהציג את אחת ההבטחות הגדולות של השנה למשחקי יריות מגוף ראשון.

פרפרים וטיטאנים

לקראת השקתו של המשחק שלא מעט מנבאים לו הצלחה גדולה ויש אף כאלה שמכנים אותו CodKiller, משחררת חברת EA, מפיצת המשחק, סרטון קצת שונה מכל הסרטונים שראינו עד כה. הסרטון מספר את סיפורו של פיתוח המשחק, שהחל בבנין די מוזנח, אך עם צוות שגויס בפינצטה ועם מכנה אחד משותף לכולם- התשוקה שלהם לפתח משחקים. התגובות הנלהבות והפרסים מהחשיפה של Titanfall ב-E3 2013 רק הוסיפו למוטיבציה של הצוות, שדי חשש מתגובת הגיימרים, ועדיין חושש לקראת השחרור, כי פרפרים בבטן לפני ההופעה זה ענין טבעי, צפו בסרטון:

טייטנפול, אחד המשחקים המצופים ביותר לשנת 2014  ישוחרר בישראל ב 13 למרץ, 2014 לאקסבוקס One ולמחשב האישי. שחקני אקסבוקס 360 יחכו שבועיים.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות