Thief: 'כל מה שאתם צריכים לדעת על המשחק' [טריילר]

 

Thief, אחד מאבות המזון של ז'אנר ההתגנבות הזדהב ברביעית וישוחרר בזמן. קדימון בשם ‘Thief – 101 Trailer’ שוחרר ויעניק לכם סקירה על רגל אחת של לקראת מה אנחנו הולכים

המשחק השני מאיידוס מונטריאול, אחרי משחק עטור השבחים Deus Ex : Human Revolution, ינסה להחזיר אתכם לחוויית ההתגנבות הקלסית בריבוט החדש שנקרא Thief, חוויה אותה עיצבו כותרי הסדרה הראשונים. החברה משחררת טריילר חדש (PS4) שמספק תובנות מרכזיות בסיפור של המשחק, דמויות המפתח שלו, וערכת תכונות שיאפשרו לכם במספר דקות ללמוד את כל מה שאתה צריכים לדעת על גנב (4).

 

הדמות הראשית במשחק היא גנב מקצוען בשם גארט, שחוזר למטרופולין התעשייתי והגוטי שהעם מכנה כעיר שאפשר לגנוב בה הכל על מנת להתעשר.  בחסות החשיכה, השתמשו בחיצים מיוחדים כדי לתפעל את הסביבה לטובתכם, בין אם אתם על תקן טורף אכזרי או רוח רפאים חרישית, תעשו כל מה שנדרש כדי להניח את ידיכם הוירטואליות על האוצרות הנחשקים ביותר בעיר.

סקירות מקדימות מהרשת כבר פורסמו לקראת ההשקה של משחק התגנבות הפעולה שצפוי להגיע החודש למחשב האישי (דרישות מערכת) ולקונסולות של מיקרוסופט וסוני. המפתחת מבטיחה כי המשחק יקח את מלוא היתרונות של גרפיקת הדור הבא כדי לספק חוויה מעצימה.

Thief ישוחרר ב 28 לפברואר לקונסולות Playstation 3, Playstation 4, Xbox 360, Xbox One וגם למחשב האישי.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x