Fable Anniversary: כל הביקורות כאן

ביקורות-fable-anniversary

משחק התפקידים Fable Anniversary מציין את חגיגת העשור למשחק פייבל המקורי, חגיגה שאמורה להביא למשחק ההוא רזולוציית HD ושיפורים טכניים רבים. בינתיים הביקורות לא ממריאות

עשור אחרי שחרורו המקורי של משחק התפקידים עטור השבחים Fable, מיקרוסופט מעניקה לכל אלה שלא התנסו במשחק, גרסת HD מחודשת לאותו משחק עם שיפורי גרפיקה רבים, אפקטים ותוכן בלעדי וחדש. הגרסה החדשה לא מככבת בביקורות לעומת הציונים של המשחק המקורי, וזה מובן. מלבד הפסקול והמוזיקה שהוקלטו מחדש, מדובר באותו משחק בדיוק הכולל גם את ההרחבה המעולה The Lost Chapters, אצ'יבמנטס ואפשרות לשמירה. אז מה חושבים המבקרים על הרימייק של פייבל?

ב IGN קיבל המשחק ציון 8/10 , כלומר Great, שנחשב לציון טוב אך לא מזהיר:

באופן בלתי נמנע, המשחק לא מרגיש רענן היום להבדיל מאותה הרגשה של לפני עשור, ב 2004, אבל העולם המוזר והיפה של אלביון, עם כל הייחודיות המוזרה והפראות מגוונות, עדיין מרגיש מיוחד.

Fable Anniversary ביקורות

ציון 75 העניק האתר Destructoid שממליץ לכל מי שלא חווה את המשחק הראשון:

Fable Anniversary הוא לא משחק שיעיף אתכם, אבל זה עדיין משחק פעולה טוב שכל אחד צריך לחוות בשלב זה או אחר, 'המשחק הזה עדיף בהרבה על Fable 2 ו -3.

Fable Anniversary reviews

מגזין האקסבוקס הרשמי העניק למשחק ציון 7/10 שמשקף את ממוצע הציונים לביקורות, בשורה התחתונה זה עדיין מרגיש כמו משחק בן 10 שנים:

Fable Anniversary ציונים

להלן הביקורות והציונים העיקריים למשחק פייבל 2014

לקינוח, סרטון השוואה בין פייבל המקורי ל Fable Anniversary:

[divider]

Review Overview

ממוצע ביקורות Xbox 360 - 6.9

6.9

ממוצע ביקורות

User Rating: 2.74 ( 1 votes)

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות