Assassin’s Creed: Freedom Cry הוכרז כמשחק עצמאי

Assassin's-Creed----Freedom-Cry

יוביסופט החליטה להפוך את ההרחבה העלילתית של אססינס קריד 4 למשחק עצמאי לפלייסטיישן ולמחשב, כותר Stand-Alone ושיעלה 15$

'תורת המתנקש 4: דגל שחור' היה המשחק הגדול ביותר של יוביסופט בשנה החולפת, גם מבחינת הפקה ופיתוח וכמובן מבחינת הכנסות שהזיכיון הזה מעניק ליוביסוט. בשנה החולפת AC4 היה למשחק המכניס ביותר שלה בעזרת הרוח הגבית של הביקורות מעולות. לקראת סוף שנה שעברה הכריזה יוביסופט על חבילת ההרחבות למשחק (season pass) כשמלבד ההרחבות למולטי (כמו זעמו של שחור הזקן) , הוכרזה גם הרחבה עלילתית בשם Freedom Cry והלילה הודיעה החברה כי ההרחבה תשוחרר כמשחק (קטן) עצמאי לפלטפורמות המחשב והפלייסטיישן (PS4/PS3), ובמחיר קטן של 15 דולרים, קרי, אין צורך במשחק המלר AC4 בכדי להפעיל את ההרחבה.

זעקת החופש

Freedom Cry יכיל קמפיין לשחקן יחיד, בו תהיה לכם גישה לדמות חדשה בשם אדוואלה (Adewale), עבד לשעבר שהפך למתנקש. בהרחבה/משחק תקבלו תשע משימות שמתחילות בכך שאדוואלה מצא את החופש שלו על סיפונה של אוניית פיראטים, שם הוא הפך ליד ימינו של אדוארד קנוויי ולסגנו. 15 שנים מאוחר יותר , הפך אדוואלה למתנקש מיומן אשר מוצא את עצמו נטרף בסן דומינגו ללא נשק או צוות. הוא מתחיל לפגוש את המקומיים במאמץ להרכיב צוות ולגנוב את הספינה ומוצא את עצמו נשאב לתוך קהילת העבדים בורדו . אדוואלה נאלץ להתמודד עם העבר שלו, והוא יעשה הכל להביא לשחרור העבדים ולמותם של שוביהם. על פי יוביסוט מדובר בלמעלה מ 3 שעות של משחק לשחקן יחיד.

אם שמתם לב, יוביסופט החליטה גם להסיר את ה "Black Flag" משמה של ההרחבה ולהפוך אותה לעצמאית. האם יש קשר לעובדה שהגיבור החדש הוא עבד כהה עור?

Assassin’s Creed: Freedom Cry ישוחרר לפלייסטיישן (3 ו-4) ב 18 לפברואר ולמחשב האישי ב 25/2.

מקור: Ubi.Blog

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נחמד הלגו של gamepro על בגד שלו

"עבד כהה עור" איזה גזענות…(סתם חח)

שזוף 🙂