קונאמי: "PES 2015 יציין את הקאמבק של הסדרה"

פרו-אבולושן-2015

בקונאמי מבינים שהמנוע חורק בכותרים האחרונים של סדרת הכדורגל פרו אבולושן, ומבטיחים ש PES 2015 יבשר את חזרתה של הסדרה לימים עברו ולמקומה הטבעי בקרב הגיימרים

היו ימים שסדרת פרו אבולושן של קונאמי, היתה סדרת הכדורגל הפופולרית בעולם, עוד לפני ש FiFA הפך לכזה גדול ועצמתי. בשנים האחרונות, הזיכיון של קונאמי דועך בצורה עקבית ולא מעט גיימרים שבעבר נשבעו אמונים לסדרה, כנראה משחקים ברגעים אלה ממש פיפ"א 14 (בהנחה שמכבי תל אביב היא לא הקבוצה האהובה שלהם).

הזיכיון של חברת EA מצליח להאפיל על זו של החברה היפנית כבר כמה שנים ברציפות, והכותר האחרון בסדרה PES 2014 שמלבד הביקורות שהיו מתונות לעומת פיפ"א, אלמנטים רבים במשחק לא שופרו משנה קודם, למרות כל ההכרזות. ענין נוסף שאיכזב מעריצים רבים הוא העובדה שלמרות שהמשחק מפותח על מנוע עוצמתי, המשחק לא זכה הגיע לקונסולות הדור הבא. קונאמי רוצה השנה להביא שינוי ופרו אבולושן 2015 מבחינתה יביא שינוי זה.

PES-2015-קונאמי

שינג'י היראנו, נשיא קונאמי אירופה, שהתראיין למגזין MCV (דרך וידאו-גיימר) מבין את הבעיה של הסדרה ומבטיח שהכותר של השנה ההקרובה יסמן את הקאמבק של הסדרה שידעה ימים הרבה יותר יפים:

אנחנו יודעים מה לא עובד נכון ב PES ואנחנו עובדים על זה. הגרסה הבאה תהיה שונה לחלוטין. 2014 תהיה שנת מעבר עבור הזיכיון, ולכן אנו מצפים לדברים גדולים.

PES 2015 צפוי מסורתית לנחות בספטמבר/אוקטובר 2014 ויהיה מבוסס על המנוע פוקס של קוז'ימה. קונאמי חייבת להכריז על המשחק לדור הבא, קרי, PS4 ואקסבוקס וואן וכמובן שהמשחק ישוחרר לשאר הקונסולות, אקסבוקס 360, PS3 ולמחשב.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

קאמבק??? תגידו אתם אמייתים או מה?! אני מת לדעת מי המפגר שנתן אישור לדבר כזה זוועתי לצאת לאור! הכול שם כול כך גרוע, זמן תגובה למשל של גליץ איטי ביותר, תיקול או מלחמה על הכדור (לתת גוף) קשה ביותר, השליטה על השחקנים קשה פי 2 ולא מהנה בכלל, בקיצור הכול שם גרוע ביותר! ולצורך הדגמה: במשחק הראשון שלי על הרמה השנייה תוך 30 דקות הובלתי 4-0 מה שבפיפא בחיים לא היה יכול להיות ברמה שנייה! אתם קברתם את הסדרה הזו דווקא אחרי שפרו 13 היה משחק יחסית טוב אבל בשנתיים האחרונות הרסתם את עצמכם לגמרי! והרשו לי לצטט את משה פרימו: ציון 3 ומטה!

משחק גרוע.. גם אני מהמאוכזבים של פרו 2014.. הזלזול שלהם בקהל הלקוחות והאומץ להוציא משחק כדורגל כל כך גרוע שאחץי אפשר אפילו לתאר במילים.. ממש ביזיון.. פיפא פי מאה יותר איכותי ועקבי.. שהסינים יקפצו לי.

זה לא רק זה. פיפא הכול הרבה יותר ריאליסטי כמו המחשבה של השחקנים, הפס, הנגיעה הרכה שיש לשחקנים כמו במציאות למשל כמו לאוזיל, רובן, פירלו, זה מה שמשדרג את הפיפא פי כמה וכמה מהפרו! ועדיין לא הגעתי לשוערים וגם שצריך לסגור בהגנה כמו שצריך למה אחרת אתה תקבל כול שנייה גול. בקיצור פיפא הרבה אבל הרבה יותר מתקרב לכדורגל שאנחנו רואים בטלוויזיה מבחינת טקטיקה, מחשבת משחק, משחק מסודר, ופרו? אין עלייך לחץ, אתה משוחרר עם השחקן מה שהופך כול מסירה לעומק כמעט לחצי גול… בקיצור היו ציפיות אבל בפרו 2015 הם קברו את עצמם אני לא רואה אותם משתווים לפיפא לפחות לא בשנתיים הקרובות אלא עם יעשו משהו קיצוני ביותר

בשבילי המשחק הזה מת,אחרי עשור של PES עברתי השנה ל-FIFA
את ה-PES 2015 אני לא מתכנן לקנות ואף יותר מזה לא לנסות את הדמו.
זבלים הרסו לנו את המשחק.