עושים צל: קילזון נפילת צללים מכר יותר מ 2 מיליון עותקים

bTOVHDQ

עושים צל על השאר: סוני מדווחת שהכותר האחרון בזיכיון משחקי הירי מגוף ראשון שלה מכר למעלה מ-2 מיליון עותקים תוך כמה חודשים בודדים מאז השקתו של קילזון: נפילת צללים לצידה של קונסולת הפלייסטיישן 4 החדשה. משחק הדור-הבא בעקבותיו? דד רייזינג 3 על האקס בוקס וואן עם מכירות של כמיליון עותקים.

לא הרבה אחרי השקת קונסולת הפלייסטיישן 4 הנחשקת, סוני מגלה נתונים חיוביים מאוד בקשר לאקסקלוסיבי מספר אחת שלה כרגע: 'קילזון נפילת צללים', הכותר הרביעי בזיכיון קילזון ומשחק השקה של הסוני 4, הגיע לסך מכירות של כ2.1 מיליון עותקים, לאחר גילוי נתונים מוקדם יותר שהמשחק עבר את רף המיליון עותקים. במילים אחרות,  'קילזון 4' הוא משחק ה"דור הבא" הנמכר ביותר תוך הזמן הקצר יותר (חודשיים וחצי!).

למרבה הצער (לפחות שלי), המשחק קיבל ביקורות מעורבות יחסית, במיוחד עם מציבים אותן לצד הביקורות שקיבל רסיסטנס: נפילת האדם, משחק יריות ששוחרר כמשחק השקה אקסקלוסיבי לפלייסטיישן 3. בכל זאת, סוני יכולה לשמוח שהיא מביסה את יריבתה הנצחית מיקרוסופט במכירות, גם במשחקי ההשקה הכי גדולים שלה לקונסולות. מי שכן כיכב בביקורות הוא משחק האינדי רסוגאן (Resogun), עם ממוצע של 84 מתוך 100 (נדיר למשחקי השקה).

מצייצים מרוב שמחה.
מצייצים מרוב שמחה.

ומה עם האקסקלוסיבים של מיקרוסופט? אין לחברה ממה לחשוש: דד רייזינג 3 חצה את המיליון עותקים, ולפי הבנתי כך גם פורזה מוטורסטורם 5, ששניהם זכו לביקורות חיוביות בעיקר.

כמובן יש פה איזשהו קאץ': כרגע מדובר בקונסולות חדשות, עם ספריות משחקים קטנות ומספר אקסקלוסיבים קטן עוד יותר. מרבית המשחקים ששוחררו לשתי הקונסולות שוחררו כבר בדור הקודם, ורוב האקסקלוסיבים בשני הצדדים לא היו מזהירים במיוחד בביקורות, בפרט המשחקים (ק)נאק המתנקנק ורייס "נפילת בנה של רומא".

אבל שנת המשחקים הגדולה,  2014 לפנינו, ואיתה ים (יותר כמו אוקיינוס) של משחקים חדשים, ביניהם כמה מן האקסקלוסיבים המצופים ביותר לשתי הקונסולות, כמו דרייב-קלאב, אינפיימוס: בן שני, קוואנטום ברייק, טייטנפול, היילו 5, סאנסט אוברייד, ועוד… ים של כיף (ושל ארנקים ריקים).

לא לעצבן אותו.
לא לעצבן אותו.

קילזון נפילת צללים שוחרר בנובמבר 2013 לצד השקת הפלייסטיישן 4; דד רייזינג 3 ופורזה 5 שוחררו באותו חודש לצד השקת האקס-בוקס וואן.

מקור: איי-ג'י-אן; גיימספוט

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כל הכבוד לקילזון שהראה לכל משחקי הדור הבא מה זה

Killzone FTW

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x