מיקרוסופט בחיפושים אחר המדליף הסדרתי, מתכוונת להעמידו לדין

xbox1 Voice Commands

מיקרוסופט מנסה לעלות על עקבותיו של המדליף הסדרתי במטרה להעמידו לדין , בעכבות סדרת השמועות שהפיץ בשבוע החולף, הנוגעות לעתידה של האקסבוקס וואן

בחברת מיקרוסופט לא מרוצים מההדלפות של השבוע החולף מאת הבחור הידוע בכינויו ntkrnl, שפרסם מגוון רחב של מידע ופרטים על תכניות החברה בעתיד, הכוללות השקות חומרה ומשחקים חדשים במהלך השנה הקרובה. האתר Kotaku מדווח כי החברה היא לא מוכנה לעבור לסדר היום כשתכניות עתידיות פוטנציאליות נחשפו לציבור הרחב, והיא רוצה לוודא שבעיות דומות לא יופיעו בעתיד. בחברה מדגישים כי הפעולה המשפטית הפוטנציאלית שהחברה רוצה לנקוט בה, לא אומרת שכל המידע שפורסם על ידי המקור הוא נכון.

Xbox One white לבנה 09

ההכרזה הגדולה ביותר שקיבלנו מהבחור היתה שמיקרוסופט מתכוונת להשיק גרסה לבנה של ה-Xbox One באוקטובר השנה, הגרסה המדוברת שהוענקה לעובדי החברה (מחלקת אקסבוקס).  בין היתר  הדליף ntkrnl כי  Forza Horizon 2 יושק בחודש ספטמבר, וכי גרסת עשור חגיגית של Halo 2 תושק על הקונסולה הביתית החדשה בחודש נובמבר. גם את מועדי ההשקה של הקונסולה במדינות אחרות בעולם, כולל ישראל הוא הדליף, והקונסולה צפויה לנחות רשמית בישראל רק בחודש אוקטובר. אולי לרגל חג הסוכות?

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות